Messages

My pages

الگوی مقاله‌های بلاگ

تمام صفحه‌های کلی که برای بلاگ نوشته می‌شن باید از این الگو استفاده کنن.

seo-video

Discription.

seo-keyword

Discription.

widget-load-test

Discription.

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

Discription.

seo-text

Discription.

seo-image

Discription.

تماس با ما

Discription.

template6

Discription.

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

Discription.

دامنه

Discription.

template3

Discription.

template2

Discription.

template5

Discription.

template4

Discription.

template7

Discription.

template1

Discription.

website-template

Discription.

seo-education

Discription.

editor-widget-slider

Discription.

seo-page

Discription.

شروع کار با گوگل انالاتیک

Discription.

editor-wedget-text

Discription.

صفحه اصلی سایت

Discription.

editor-widget-link

Discription.

editor-widget-image

Discription.

widget-button

Discription.

widget-group

Discription.

seo-widget-image

Discription.

حریم خصوصی

شما با اتصال به سایت viraweb123.ir با تمام مقررات ارائه خدمات، قوانین مربوط به نرم افزارها و کاربردهای آن موافقت کرده و تمام مسئولیت‌های استفاده از این سرویس‌ها را بر اساس قوانین محلی خود پذیرفته‌اید. در صورتی که با یکی از این عبارت‌ها مشکلی داشته و آن را نمی‌پذیرید، استفاده از این سرویس‌ها و نرم‌افزارها برای شما ممنوع است.

Pages

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

جایگزین کردن حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت یک کد ساده اما بسیار پرکاربرد است به خصوص در طراحی صفحه‌های وب. در این پست یک روش ساده برای انجام این کار ارائه شده است.

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript. A small and practical tutorial on building code for this handy little function.

Pricing | ViraWeb123

Short description of the page

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

SaaS Hotel Management Software has lowered the barrier to entry for small- to mid-size independent hotels, allowing them the opportunity to take advantage of ‘new’ technology that was once only available to large hotel brands with deep pockets. For small, independent hotel or a small B&B, cloud hotel software offers many advantages and opportunities – here are such benefits;

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

تقریباً بیشتر کارآفرینان جوان در آغاز به این مسائل فکر نمی‌کنند. در این پست مهم‌ترین دلایل طراحی یک برنامه کسب و کار را با شما در میان می‌گذارم و امیدوارم که برای شما مفید باشد.

Why we need a business plan?

In this post, I share the most important reasons for cofounders and startups to design a business plan, and I hope that it will be useful to you. I sincerely welcome any comments or reviews from you.

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

Think about it: is there anything worse than buying the wrong size pants? You spend 15 minutes trying to squeeze into them, huffing and puffing the whole time. And even if you’re successful, you feel like you’re being strangled all day long. For hotels, finding the right software fit is especially important, because without a suitable software solution, you’re wasting time and money—big things that take you away from your customers and keep you from providing a stellar guest experience.

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions

Think about it: is there anything worse than buying the wrong size pants? You spend 15 minutes trying to squeeze into them, huffing and puffing the whole time. And even if you’re successful, you feel like you’re being strangled all day long. For hotels, finding the right software fit is especially important, because without a suitable software solution, you’re wasting time and money—big things that take you away from your customers and keep you from providing a stellar guest experience.

Raspberry Pi

رزبری پای (Raspberry Pi) یک رایانه تک-برد (Single-board computer) در اندازه یک کارت اعتباری است که بنیاد Raspberry Pi آن را ساخته‌ است تا آموزش علوم رایانه را در مدرسه‌ها تشویق کند.

کنسول جستجوی گوگل (GSC) چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

این مقاله به معرفی و طرز استفاده از کنسول جستجوی گوگل خواهد پرداخت.

Introducing Google Marketing Platform

Of course, changes in technology have meant changes for digital marketers. There’s been an explosion of channels, formats and data. Consumers are also more aware of how they’re being marketed to and how their data is being used—and they want more control.

خبرنامه اردیبهشت | ویراوب

Short description of the page

May newsletter

Short description of the page

ویژگی‌های صفحه «درباره ما» درسایت

این مقاله به بررسی نکاتی می‌پردازد که در طراحی صفحه «درباره ما» در سایت اهمیت اساسی دارند.

آناتومی صفحات سایت: چگونه یک صفحه از سایت را طراحی کنیم؟

طراحی صفحات سایت نیازمند درک عمیقی از نیازمندی‌های کاربر نهایی و نیز پلتفرم‌های مختلفی دارد که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند تا صفحات سایت را ببینند. با ما همراه باشید...

Does SaaS Save Money?

SaaS rescues money for new businesses and marketers appreciate the features and benefits of SaaS(Software as a Service) such as scalability, accessibility, and availability. But how much money does it save for a company? Teams which formed cloud-based infrastructures designate that, while they are so pleased with their decision to go to the cloud, there can be notable costs associated with SaaS. In this post, I`ll show you how much money does a customer saved in our SaaS.

10 top online marketing platforms

Each agency and online marketing professionals have their own techniques and tools. However, when you are in the online marketing business, at some point there are some software you have to you use or at least try.

ViraWeb123

Short description of the page

Why Would I Use A Digital Marketing System Instead Of A Digital Agency?

One of the current topics in hotel internet marketing is around the advancement of technology based solutions to manage online marketing. There are more than a few digital marketing agencies that are scrambling to protect a business that has been pretty lucrative for them over the year

6 راه برای بهبود بازاریابی محتوی

اگر زمانی را برای دنبال کردن بازاریابی آنلاین صرف کرده باشید، شما با عبارت بازاریابی محتوی کاملا آشنایی پیدا خواهید کرد. بازاریابی محتوا شامل ایجاد مطالب محرمانه است که به طور مستقیم تبلیغی نیست اما برای مخاطبان شما ارزشی را فراهم می‌کند.

The effect of prerender services on modern website design & content marketing

Recently Google introduced a built-in capability to run javascript and render the pages in a crawler. Howe ever this is the same as Halt problem, and it is not possible to find out how long does it take to render the page completely.

Widgets used in blog

All blog widgets are designed and shared in this content. Do not use in any other application.

Blog post tempate

A template used to design a new post on the blog. Do not use in any other application.

Blog page template

All pages in blog is desigend based on this template

Widgets of site

All widgets used in main site is designed and shared in this content.

Site news templates

Template of news in our site. All news must use this template.

Site page template

The template of all site pages.

ویجت‌های سایت

تمام ویجت‌هایی که برای طراحی توی سایت اصلی استفاده شدن توی این صفحه هستن. این ویجت‌ها بین همه به اشتراک گذاشته شدن.

الگوی صفحه‌ها

تمام صفحه‌هایی که در سایت اصلی استفاده می‌شود بر اساس این الگو ایجاد می‌شوند. لطفا تنها از این الگو برای کارهای خود در سایت اصلی استفاده کنید.

الگوی خبرها

از این الگو برای ایجاد خبرها استفاده می‌شود. خبرها را تنها با این الگو ایجاد کنید.

Home Login Logout

یک سیستم بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing System - DMS) یک راهکار برای متمرکز کردن کانال توزیع محتوی در بستر اینترنت است که معمولا با معماری‌های SaaS پیاده سازی می‌شود. این سیستم‌ها در حقیقت ترکیبی از یک سیستم مدیریت محتوی (Content management system - CMS) با مجموعه‌ای از ارتباط‌ها با سایر سیستم‌ها مانند موبایل، شبکه‌های اجتمائی و یا ابزارهای اسکن اطلاعات است.

در این مقاله می‌خواهیم یک تعریف دقیق از سیستم‌های بازاریابی دیجیتال ارائه کنیم و به شما کمک کنیم که بتوانید یک سیستم مناسب برای کار بازاریابی خود انتخاب کنید.

صفحه‌های اینترنتی

سیستم بازاریابی دیجیتال DMS در قالب یک سایت تک صفحه در اینترنت منتشر می شود. این سیستم سایر جنبه‌های مدیریت وب شامل طراحی صفحه، میزبانی وب، ثبت و مدیریت دامنه، بازار یابی، ایجاد و مدیریت محتوی و یا سایر استانداردهای مربوط به ایجاد و نگهداری وب سایت‌ها می‌شود. مهم‌ترین هدف انتشار محتوی در وب ایجاد یک صفحه به عنوان خانه در بستر وب است جایی که کاربران، مشتری‌ها، افراد مشتاق یا سایر افراد یا سیستم های کاوشگر در وب به آن وارد شده و اطلاعاتی را از کسب و کار شما به دست می‌آورند. سایر روش‌هایی که در بازاریابی دیجیتال استفاده می‌شود به عنوان راهکارهای برای انتقال ترافیک به همین صفحه است.

موارد زیر را می‌توان به عنوان نمونه‌هایی از سیستم‌های SaaS DMS نام برد:

  • HubSpot
  • Wix
  • Site123
  • Webzi
  • ViraWeb123

سیستم‌های متفاوتی از مدیریت محتوی که توانایی‌های مناسبی برای کارهای بازاریابی دارند وجود دارد که می‌توانید بر اساس شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

شبکه‌های اجتمائی

یک DMS قابلیت انتشار در کانالهای معروف شبکه‌های اجتمائی، مانند فیسبوک و تویتر، را دارد تا بتواند با استفاده از آن راه ارتباطی میان افراد مشتاق را فراهم کند و در نتیجه منجر به افزایش ترافیک کاربران را به صفحه اینترنتی کسب و کار شود. محتویی که در شبکه‌های اجتمائی منتشری می‌شود می‌تواند شامل عنوان، متن، تصویر و مولتی مدیا و یا سایر انواع دیگر باشد. ایده اصلی که در این کار وجود دارد یافتن مراجعه کنندگانی است که بیشتر در شبکه‌های اجتمائی هستند و امکان مخاطب قرار دادن آنها در کانالهای دیگر ضعیف است. علاوه بر این این کار امکان برقراری ارتباط در بستر شبکه‌های اجتمائی را هم فراهم می‌کند.

گوشی‌های همراه

یک DMS خوب امکان انتشار محتوی یکسان در گوشی‌های همراه را فراهم می‌کند مثل سیستم‌های اندروید اپل و یا سایر گوشی‌ها. محتوی که در این سیستم ها تولید می‌شوند باید به گونه باشند که تم‌های مناسب گوشی های همراه را داشته باشند و با طیف وسیع اندازه‌های گوشی به خوبی کار کنند. 

علاوه بر این سیستم‌هایی که برای تولید محتوی در گوشی‌ها استفاده می‌شوند باید امکان استفاده از سیستم‌های Push Notification را هم داشته باشند تا به سادگی بتوان به مخاطب‌ها پیام‌های کوتا و سریع ارسال کرد.

یک سبک جدید برای بازاریابی دیجیتال استفاده از بازها است جایی که بازی برای معرفی و ارائه یک برند خاص طراحی شده است. 

تبلیغ‌های محیطی قابل اسکن

دسته‌ای از تبلیغ‌های محیطی که قابل اسکن باشد می‌تواند ابزار مناسبی برای بازاریابی دیجیتال باشد. برای نمونه استفاده از کدهای QR می‌تواند به سادگی اطلاعات مفید را برای مخاطبان شما فراهم کند. مخاطبان با یک اسکن سریع می‌توانند با اطلاعاتی اولیه دستری پیدا کنند و مستقیم به آدرس‌هایی که مد نظر شما است بروند. ساده‌ترین راه استفاده از این ابزارها قراردادن آدرس وبسایت و منتشر کردن آن است.

استفاده از فن‌آوری NFC هم می‌تونه به عنوان راهی جدید برای متنشر کردن اطلاعات است. با روی کار آمدن گوشی‌های همرا مجهز به NFC این روش می‌تواند خیلی کارا باشد.

در کل DMS می‌تواند روش‌هایی برای انتشار اطلاعات فراهم کند و یا اینکه آدرس‌هایی که در DMS ایجاد شده به عنوان داده در این ابزارها به کار برده شود.

مشکلات حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در بازاریابی دیجیتال با آن روبرو هستیم. در این مدل بدون موافقت مخاطبان، اطلاعات آنها جمع آوری می‌شود تا در تحلیل‌های بازار از آنها استفاده شود. حفظ حریم خصوصی کاربران مسئله بسیار مهمی است چرا که این اطلاعات با صداقت، قابل اعتماد بودن و کاربرد شرکت ارتباط مستقیم دارد. در این بخش مسائل مرتبط با حریم خصوصی که در DMS باید در نظر گرفته شود را بررسی خواهیم کرد. در گام نخست انواع اطلاعات را بررسی کرده و در گام بعد مشکلاتی که در رابطه با حفظ حریم خصوصی وجود دارد را بیان خواهیم کرد. در نهاید راهکارهای موجود برای حفظ حریم شخصی را ارائه خواهیم کرد.

انواع اطلاعات

تمام اطلاعاتی که از مشتریان در یک DMS جمع آوری می‌شود را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: اطلاعات پایه و فعالیت. شناخت و دسته بندی این نوع اطلاعات راهکارهای DMS برای حفظ حریم شخصی را فراهم می‌کند.

اطلاعات پایه

در حالت کلی اطلاعات پایه عبارت از اطلاعات شخصی و هویتی یک مخاطب مثل نام، نام خانوادگی، سن، جنسیت، وضعیت تاهل و یا سایر اطلاعات پایه‌ای. در فضای دیجیتال شناسه‌ها و آدرس‌های الکترونیکی مانند ایمیل، ادرس تلگرام و یا اینستاگرام نیز به عنوان اطلاعات پایه‌ای مخاطبان در نظر گرفته می‌شود.

اطلاعات فعالیت‌ها

تمام اطلاعاتی که بر اساس فعالیت کاربران در یک DMS و یا ابزارهای مرتبط جمع آوری می‌شود را اطلاعات فعالیت می‌گوییم. این اطلاعات شامل صفحه‌هایی که مراجعه شده، تاریخ مراجعه‌ها پیام‌های که رد و بدل شده و یا هر اطلاعات مشابه دیگر.

مشکلات حفظ حریم خصوصی

استفاده غیر قانونی از اطلاعات

تمام مشکلاتی که در رابطه با حفظ حریم خصوصی در فضای بازاریابی دیجیتال به وجود می‌آید به خاطر امکان استفاده غیر قانونی و غیر شرئی از اطلاعات مخاطبان است. در بسیاری از موارد ممکن است که صاحبان سیستم‌های بازاریابی دیجیتال مبادرت به خرید و فروش این اطلاعات کنند بدون رضایت کاربران و در نتیجه به حریم خصوصی افراد تجاوز کنند.

دیدگاه مشتری

بسیاری از مخاطبان اطلاعی از این موضوع ندارند که اطلاعات پایه و یا فعالیت‌های آنها توسط سیستم‌های DMS ذخیره می‌شود تا در تحلیل‌های آتی از آن استفاده شود. برخی از مشتریان از این مسئله نگرانی ندارند و حتی در مقابل یه هدیه حاضر هستند که اطلاعات پایه‌ای انها نیز به صورت مستقیم استفاده شود. اما دسته‌ای از مشتران به محض اطلاع از این موضوع ممکن است به شرکت بدبین شده و حتی تبلیغ منفی برای شرکت انجام دهند. از این رو باید به این نکته توجه کرد که دید مشتریان در مقابل حفظ حریم خصوصی و اطلاعات می‌تواند متفاوت باشد. شناخت برخورد کاربران با این مسئله می‌تواند شما را در یافتن مشتریان مناسب یاری کند.

راهکاهای مقابله

طبقه بندی اطلاعات و کنترل دسترس

اولین راهکاری که یک DMS باید فراهم کند امکان طبقه بندی و کنترل دسترسی کاربران است. به عنوان نمون فرض کنید که شما امکان ثبت نام کاربران را در DMS فراهم کرده باشید، اما زمانی که یک کاربر ثبت نام کرد بتواند به اطلاعات سایر کاربران دسترسی پیدا کند. این بدترین چیزی است که می‌تواند رخ دهد. حتی اگر کاربران شما از این اطلاعات استفاده غیر قانونی نکنند این دید بد را در کاربران شما ایجاد می‌کند که اطلاعات آنها نیز در اختیار کاربران سودجو قرار خواهد گرفت. استفاده از سیستم‌های مدیریت کاربران و مدیریت دسترسی بر اساس نقش (Role base access controll) مهم‌ترین راهکاری است که باید یک DMS ارائه کند.

بازاریابی با مجوز

یکی از بهترین راهکارهای که برای بازاریابی دیجیتال ایجاد شده بازاریابی با موجوز (Permission marketing) است. این یکی از بهترین راهکارهایی است که به مشتریان اجازه می‌دهد که تنها شرکت‌های مجاز و دلخواه آنها تبلیغ‌های خود را به نمایش بگذارند. علاوه بر این مشتری می‌تواند با تایید لیسانس شرکت‌ها به آنها مجوز دسترسی به اطلاعات پایه یا فعالیت خود را بدهد. 

LocalTheme

Help