Messages

Home Login Logout

بسیاری از کسب‌کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک و نوپا برای حفظ یک استراتژی محکم بازاریابی محتوی بسیار تلاش می‌کنند. با توجه به روند تغییرات مداوم در رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی های قوی و دیگر شبکه‌ها حفظ یک استراتژی معین و ثابت بسیار سخت خواهد بود چه برسد به این که این استراتژی به روز نگه داشته شود. به هر حال همان طور که بازاریابی به بخش‌های متعددی از جمله بخش‌های هدفمند و نقاط اطلاعاتی متمرکز تبدیل شده است، به همین اندازه هم مهم است که از حضور قوی محتوی خود در این عرصه پنهاور اطمینان حاصل کنید.

برای کمک به استراتژی خود به این نکات توجه داشته باشید

از تقویم قابل تحریر و تغییر استفاده کنید

اگر متن خود را در یک صفحه گسترده تایپ کنید یا از یک افزونه برای سیستم مدیریت محتوی خود استفاده کنید در هر صورت یک تقویم سرمقاله خوب می‌تواند اهداف محتوی شما را متمرکز کرده و به شما در دستیابی منظم به انها کمک کند. فهرستی از عنوان‌ها به همراه بهترین رسانه‌های ممکن برای ارائه آنها داشته باشید. استراتژی‌های قوی و جامع در این زمینه شامل فرمت‌های متعددی مانند انفورماتیک، فیلم‌ها، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، انتشارات مطبوعاتی و غیره هستند. شما می‌توانید از تقویم سرمقاله‌ای خود برای برنامه ریزی در زمانی که می‌خواهید به مطالب ارسال شده دسترسی سریع پیدا کرده و از تمرکز برروی جزئیات خودداری کنید استفاده کنید. عنوان‌ها می‌توانند حول محور روش‌های کاربردی و متناسب قابل تغییر و چرخش باشند و فرمت‌ها را می‌توان با توجه به کارایی بهتر ترکیب یا تغییر داد.

به مد روز باشید

باید احاطه کامل به اینکه چه چیزی در صنعت شما در حال جریان است داشته باشید و از طریق فرمت‌ها و قالب‌های جدید این دانش را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. سعی کنید از وبینارها و بخش‌های زنده در فیسبوک استفاده کنید. یک مسابقه یا یک تست کوچک ایجاد کنید. از شکست در زمینه آزمودن چیزهای جدید نترسید اگر یک چالش جدید یافتید که با برند تجاریتان مطابقت دارد، آن را در لیست اولویت‌های خود برای تست کردن قرار دهید.

بر روری سازندگان محتوی خود سرمایه‌گذاری کنید

انجام دادن هر کاری به تنهایی به خودی خود فوق‌العاده دشوار است. بنابر این مهم است که یک تیم خوب شما را پشتیبانی کند. داشتن یک تیم قوی اجازه می‌دهد که جریان کار شما ادامه یابد حتی اگر یک نفر خارج شود باز هم داشتن یک تیم به ایجاد یک صدای یک پارچه در جریان کار شما کمک خواهد کرد. با برقراری ارتباط مستمر با سازندگان محتوی شما می‌توانید از اینکه صدای برند تجاری و اهدافتان را دیگر مخاطبان و کاربران بشنوند اطمینان حاصل کنید. به موازات شراکت هرچه بیشتر با آنها محتوایتان روز به روز بهتر و قوی‌تر خواهد شد. افرادی را بیابید که بتوانند محتویی را که به بهترین شکل ممکن نام تجاری شما را نشان دهد و با کمک انها محتوی را تولید و منتشر کنید و خود را در هر زمان مایل به شنیدن و دریافت ایده‌های جدید آنها نشان دهید.

همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید

با این حجم از اطلاعات که در عصر حاضر در دسترس است بازاریابان محتوی گزینه‌های محدودی از این اطلاعات برای رویاروی با این مسئله که چه چیزی کاربردی و چه چیزی بی نتیجه است روبرو خواهند بود. به طور مداوم محتوی ارسال شده را پیگیری کنید. یاد آورهایی برای مشتریانی که ممکن است پست‌های شما را در زمان‌های متفاوت از دست داده و ندیده باشند بفرستید. سبک‌های مختلف خبرنامه‌ها را پیگیری کنید تا ببیند که نرخ بازدید کدام یک بیشتر بوده است. نگاهی کلی به پست‌های رسانه‌های اجتماعی و نرخ مشارکت‌های خود برای گسترش یک استراتژی برای جایگاه معین به هر مخاطب داشته باشید. برای داشتن یک جریان هموار و ادامه دار استراتژی خود را دائما تنظیم و تصحیح کنید. 

داشتن یک استراتژی محتوی خوب برای هر کسب و کار ضروری است. با ارزیابی دائم این استراتژی شما فرصت بیشتری برای رسیدن به اهداف خود و ثابت قدم ماندن در مسیر حرکت خود خواهید داشت.

LocalTheme

Help

سوالی دارید؟ با ما مطرح کنید !پشتیبانی آنلاین است.در حال حاضر پشتیبانی غیرفعال است.با تیم ویرا وب صحبت کنیدبا تیم ویرا وب صحبت کنید