Messages

My pages

الگوی مقاله‌های بلاگ

تمام صفحه‌های کلی که برای بلاگ نوشته می‌شن باید از این الگو استفاده کنن.

seo-video

Discription.

seo-keyword

Discription.

widget-load-test

Discription.

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

Discription.

seo-text

Discription.

seo-image

Discription.

تماس با ما

Discription.

template6

Discription.

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

Discription.

دامنه

Discription.

template3

Discription.

template2

Discription.

template5

Discription.

template4

Discription.

template7

Discription.

template1

Discription.

website-template

Discription.

seo-education

Discription.

editor-widget-slider

Discription.

seo-page

Discription.

شروع کار با گوگل انالاتیک

Discription.

editor-wedget-text

Discription.

صفحه اصلی سایت

Discription.

editor-widget-link

Discription.

editor-widget-image

Discription.

widget-button

Discription.

widget-group

Discription.

seo-widget-image

Discription.

حریم خصوصی

شما با اتصال به سایت viraweb123.ir با تمام مقررات ارائه خدمات، قوانین مربوط به نرم افزارها و کاربردهای آن موافقت کرده و تمام مسئولیت‌های استفاده از این سرویس‌ها را بر اساس قوانین محلی خود پذیرفته‌اید. در صورتی که با یکی از این عبارت‌ها مشکلی داشته و آن را نمی‌پذیرید، استفاده از این سرویس‌ها و نرم‌افزارها برای شما ممنوع است.

Pages

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

جایگزین کردن حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت یک کد ساده اما بسیار پرکاربرد است به خصوص در طراحی صفحه‌های وب. در این پست یک روش ساده برای انجام این کار ارائه شده است.

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript. A small and practical tutorial on building code for this handy little function.

Pricing | ViraWeb123

Short description of the page

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

SaaS Hotel Management Software has lowered the barrier to entry for small- to mid-size independent hotels, allowing them the opportunity to take advantage of ‘new’ technology that was once only available to large hotel brands with deep pockets. For small, independent hotel or a small B&B, cloud hotel software offers many advantages and opportunities – here are such benefits;

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

تقریباً بیشتر کارآفرینان جوان در آغاز به این مسائل فکر نمی‌کنند. در این پست مهم‌ترین دلایل طراحی یک برنامه کسب و کار را با شما در میان می‌گذارم و امیدوارم که برای شما مفید باشد.

Why we need a business plan?

In this post, I share the most important reasons for cofounders and startups to design a business plan, and I hope that it will be useful to you. I sincerely welcome any comments or reviews from you.

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

Think about it: is there anything worse than buying the wrong size pants? You spend 15 minutes trying to squeeze into them, huffing and puffing the whole time. And even if you’re successful, you feel like you’re being strangled all day long. For hotels, finding the right software fit is especially important, because without a suitable software solution, you’re wasting time and money—big things that take you away from your customers and keep you from providing a stellar guest experience.

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions

Think about it: is there anything worse than buying the wrong size pants? You spend 15 minutes trying to squeeze into them, huffing and puffing the whole time. And even if you’re successful, you feel like you’re being strangled all day long. For hotels, finding the right software fit is especially important, because without a suitable software solution, you’re wasting time and money—big things that take you away from your customers and keep you from providing a stellar guest experience.

Raspberry Pi

رزبری پای (Raspberry Pi) یک رایانه تک-برد (Single-board computer) در اندازه یک کارت اعتباری است که بنیاد Raspberry Pi آن را ساخته‌ است تا آموزش علوم رایانه را در مدرسه‌ها تشویق کند.

کنسول جستجوی گوگل (GSC) چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

این مقاله به معرفی و طرز استفاده از کنسول جستجوی گوگل خواهد پرداخت.

Introducing Google Marketing Platform

Of course, changes in technology have meant changes for digital marketers. There’s been an explosion of channels, formats and data. Consumers are also more aware of how they’re being marketed to and how their data is being used—and they want more control.

خبرنامه اردیبهشت | ویراوب

Short description of the page

May newsletter

Short description of the page

ویژگی‌های صفحه «درباره ما» درسایت

این مقاله به بررسی نکاتی می‌پردازد که در طراحی صفحه «درباره ما» در سایت اهمیت اساسی دارند.

آناتومی صفحات سایت: چگونه یک صفحه از سایت را طراحی کنیم؟

طراحی صفحات سایت نیازمند درک عمیقی از نیازمندی‌های کاربر نهایی و نیز پلتفرم‌های مختلفی دارد که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند تا صفحات سایت را ببینند. با ما همراه باشید...

Does SaaS Save Money?

SaaS rescues money for new businesses and marketers appreciate the features and benefits of SaaS(Software as a Service) such as scalability, accessibility, and availability. But how much money does it save for a company? Teams which formed cloud-based infrastructures designate that, while they are so pleased with their decision to go to the cloud, there can be notable costs associated with SaaS. In this post, I`ll show you how much money does a customer saved in our SaaS.

10 top online marketing platforms

Each agency and online marketing professionals have their own techniques and tools. However, when you are in the online marketing business, at some point there are some software you have to you use or at least try.

ViraWeb123

Short description of the page

Why Would I Use A Digital Marketing System Instead Of A Digital Agency?

One of the current topics in hotel internet marketing is around the advancement of technology based solutions to manage online marketing. There are more than a few digital marketing agencies that are scrambling to protect a business that has been pretty lucrative for them over the year

6 راه برای بهبود بازاریابی محتوی

اگر زمانی را برای دنبال کردن بازاریابی آنلاین صرف کرده باشید، شما با عبارت بازاریابی محتوی کاملا آشنایی پیدا خواهید کرد. بازاریابی محتوا شامل ایجاد مطالب محرمانه است که به طور مستقیم تبلیغی نیست اما برای مخاطبان شما ارزشی را فراهم می‌کند.

The effect of prerender services on modern website design & content marketing

Recently Google introduced a built-in capability to run javascript and render the pages in a crawler. Howe ever this is the same as Halt problem, and it is not possible to find out how long does it take to render the page completely.

Widgets used in blog

All blog widgets are designed and shared in this content. Do not use in any other application.

Blog post tempate

A template used to design a new post on the blog. Do not use in any other application.

Blog page template

All pages in blog is desigend based on this template

Widgets of site

All widgets used in main site is designed and shared in this content.

Site news templates

Template of news in our site. All news must use this template.

Site page template

The template of all site pages.

ویجت‌های سایت

تمام ویجت‌هایی که برای طراحی توی سایت اصلی استفاده شدن توی این صفحه هستن. این ویجت‌ها بین همه به اشتراک گذاشته شدن.

الگوی صفحه‌ها

تمام صفحه‌هایی که در سایت اصلی استفاده می‌شود بر اساس این الگو ایجاد می‌شوند. لطفا تنها از این الگو برای کارهای خود در سایت اصلی استفاده کنید.

الگوی خبرها

از این الگو برای ایجاد خبرها استفاده می‌شود. خبرها را تنها با این الگو ایجاد کنید.

Home Login Logout

اگر فکر می‌کنید که محتوی شما بر اساس مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها تویت‌ها و صفحه‌های وب ترسیم شده است که با اهداف کسب و کارتان هم راستا است، تصوری صحیح است اما تا حدودی! در عین حالی که تبلیغات اجتماعی، نام تجاری و محتوی با کیفیت عناصر بسیار مهم مدیریت محتوی هستند، اما در مقیاس بزرگتر عناصر بسیاری در این امر دخیل هستند.

اگر در هر بعد یا جنبه‌ای از بازار یابی در حال فعالیت هستید یا می‌خواهید وارد آن شوید باید یک درک درست و شفاف از آنچه که در توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوی تاثیر گذار است به دست آورید. در اینجا ما برخی از زمینه‌های کلیدی و اساسی که هر مدیر یا استراتژیست نیاز به یافتن درک جامعه از یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق داشته باشد را ارئه می‌دهیم

درک کانال بازاریابی (فروش) محتوی

قیف فروش اساسا یک اصطلاح گسترده است که تصمیم‌گیری خریدار را در این مسیر توصیف و تشریح می‌کند که شامل سه مرحله کلیدی: اگاهی، ارزیابی و خرید می‌باشد. هر کسی که در فروش و بازاریابی دخیل است باید به این فرآیند توجه دقیقی داشته باشد تا بتواند درک بهتری از اینکه چه چیزی باعث می‌شود که خریداران از طریق این قیف حرکت کنند داشته باشد. به نوعی بازاریابی محتوی به معنی آن چیزی است که در بالای قیف فروش قرار می‌گیرد. استراتژیست‌های محتوی  همیشه باید در مورد چهار مرحله مهم و حساس در رابطه با این قیف فکر کنند:

  • ارائه: جذب مشتریان جدید
  • تبدیل: متقاعد کردن مشتریان برای خرید
  • بستن: فروش خدمات یا محصولات
  • حفظ: ایجاد وفاداری به برند و بازگشت مشتری

بالای قیف جایی است که آگاهی از برند و تولید رخ می‌دهد. اینجا جایی است که شما فرصت خواهید یافت که شبکه را بر روی وسیع‌ترین پایگاه ممکن مشتری‌ها ایجاد کنید و نه تنها مخاطبان خود را جذب کنید بلکه چنان با آنها درگیر خواهید شد که اطلاعات بیشتری در مورد کل استراتژی خود به دست آورید. اما یک استراتژیست یا مدیرت محتوی متخصص متوجه خواهد شد که چگونه مشتریان را از هر بخشی از قیق جذب کند و به شکلی ایده‌آل آنها را در چرخه این قیف وسیع حفظ نگهداری کند.

مشاهد محتوی به عنوان داده

یک استراتژی محتوی قوی تنها در مورد تعداد وبلاگهایی که در هر ماه نوشته می‌شوند، چه مقدار زمان در فیسبوک صرف شود و یا اینکه شرکت باید مقاله‌ای بنویسد یا نه نیست. این موضوع به طور کلی در رابطه با کیفیت کار است. با وجود اینکه تمام این عناصر با هم در ارتباط‌ هستند ولی تمام عناصر تکمیل کننده یک استراتژی جامع برای هدایت شما به یک رویکرد راهبردی در این زمینه نخواهند بود.

یک استراتژی بازاریابی محتوی کامل در هر شاخه‌ای می‌تواند مخاطبان را جذب کند و برای رسیدن به این هدف یک استراتژیست متخصص باید بداند که محتوی آن در چه راستایی در حال حرکت است. زمانی که دقیقا می‌دانید که چرخش محتوی خود را چگونه در دست بگیرید در واقع در گام اول مفید واقع شده‌اید و در عین حالی که وارد فاز بعد می‌شوید می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید.

استراتژی شما توسط تحلیل‌گران هدایت و کنترول خواهد شد. کار استراتژیست این است که با مشاهده، پیگیری و نظارت دقیق و تولید گزارش اعداد و ارقام، به صورت مداوم استراتژی را تصحیح و تنظیم کند تا سریع‌تر به سمت تبدیل مخاطب به مشتری حرکت کند. به عبارت دیگر شما باید ترافیک بخش‌های متفاوت را به صورت مداوم ارزیابی کنید.

ارزیابی و تست مداوم تمام کارها باعث ایجاد ایده‌ای جامع از ترجیحات، علاقه‌ها و رفتار مشتریان می‌شود. شما باید بدانید که تا چه حدی مواد اولیه شما عمل می‌کند تا شما را وارد مرحله بعد از فرآیند فروش هدایت کند.

پرسش‌های که شما باید به صورت مداوم از خود بپرسید شامل موارد زیر می‌شود:

  • چه چیزی می‌تواند تصحیح و بهبود یابد؟
  • چه ابزار و یا سکویی می‌تواند عملکرد بهتر را ایجاد کند؟
  • بهترین روش در استفاده زمان و منابع برای تبدیل مخاطبان به مشتریان چیست؟
  • چگونه اجزای متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنیم؟

ایجاد یک طرح

ایجاد یک تقویم برای یک استراتژی موفق حیاتی است. مانند یک تقویم سرمقاله‌ در یک نشریه سنتی می‌تواند شما را در طول یک دوره زمانی مشخص راهنمایی کند. البته شما با اضافه کردن تاریخ‌های خاص مربوط به کسب و کار خودتان مانند تعطیلات و رویدادهای مهم این بخش را کامل‌تر خواهید کرد. ممکن است بخواهید برخی از نقاط را خالی رها کنید تا به عنوان مثال بر اساس رویدادهای غیر قابل پیش‌بینی و یا موضوع‌های داغ روز، محتوی مناسب را ایجاد و منتشر کنید.

داشتن یک استراتژی چند رسانه‌ای و حوزه‌های تبلیغاتی مانند پست‌های مهمان و پیام‌های خصوصی در این روزها بسیار مهم هستند. در نظر داشته باشید که کدام کانالهای توزیع با استراتژی فروش شما در جدول زمانی ماهای بعد تطابق بیشتری خواهد داشت.

استفاده مجدد

همان گونه که انتشار محتوی  را در نظر دارید با ید اهداف بخش‌های متفاوت  محتوی را در نظر بگیرید و اینکه چگونه تمام این بخش‌ها می‌تواند بر بازاریابی شما تاثیر بگذارد، چگونه می‌توانید از ترکیب‌های مختلف محتوی برای صرفه‌جویی در وقت و منابع استفاده کنید. شما ممکن است بخواهید بخش‌هایی مانند ایحاد مجوز از طریق وبلاگ نویسی مهمان، مجموعه وبلاگ‌ها و ایمیل‌ها و استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای گروه‌ها مختلف در نظر بگیرید.

ایجاد یک استراتژی مبتنی بر محتویاتی که به راحتی بتوان از طریق کانال‌ها و اهداف مختلف بازنویسی شود به طور کامل منطقی و کار آمد است. بنابر این همان طور که مطالب خود را توسعه می‌دهید چند رسانه‌ای نیز فکر کنید.  در اینجا به برخی از ایده‌ها با ذکر عنوان اشاره خواهیم کرد.

  • یک وبینار را ایجاد کرده و با مجموعه‌ای از ایمیل های تبلیغی انها را بفروشید
  • از بلاگ‌های قدیمی یک سری راهنما را به صورت PDF استخراج کنید
  • ایجاد بلاگ‌هایی که بعد بتوان به عنوان مقاله یا موارد مطالعاتی استفاده کرد
  • یک اینفوگرافی از اسلایدهای خود ایجاد کنید (یا برعکس)

هر راهی که برای شما و یا مخاطبان شما امکان انتشار و یا به اشتراک گذاشتن محتوی‌ها را فراهم کند یک ابزار طلایی خواهد بود.

همواره ذهنیت خود را تازه نگهدارید

یکی از ویژگی‌های کلیدی بازاریابی محتوی داشتن توانایی مداوم برای حل مشکلات و یادگیری توانایی‌های جدید است.گرچه یک استراتژی موفق نیازمند تفکر تحلیل‌گرایانه است اما بدون تعارف بازهم در این زمینه نیاز به خلاقیت، تجربه و آزمایش دارید. شما به یک دید کلی از اهدف خود نیاز دارید و باید یک حداقل طرح‌هایی را در رویارویی با شکست‌های خود داشته باشید. بنابر این همانگونه که در نگات فوق به آنها اشاره شده، همیشه به ابزارهای جدید و به روز برای اصلاح استراتژی خود به منظور رسیدن به اهداف جدید در طول زمان نیاز خواهید داشت.

LocalTheme

Help