Messages

Home Login Logout

ایا میخواهید برای محتوی برجسته خود شناخته شوید؟بنابراین مهم است که شما به طور مداوم بر رقابت خود نظارت کنید.از تجربیات بدست امده از فرصت ها و شکست ها وهمچنین تحلیل این رقابت ها یک بینش ارزشمند و قابل توجهی در رابطه با راه کارها و مشکلات این زمینه به شما میدهد و شما را قادر میسازد که نحوه عملکرد خود را در مقابل دیگر رقیبان پیگیری و دنبال کنید.از ۷ راه کار زیر برای حفظ یک نظارت دقیق بر رقابت خود استفاده کنید.

پوشش دهی کلمات کلیدی که هدف انهاست

ابزاری همانند SpyFu میتواند کلمات کلیدی را که رقبای شما برای آنها برنامه ریزی کرده و هزینه اعمال کرده‌اند تا در جستجو‌ها انها راهدف قرار دهند را مشخص کرده و به شما نشان دهد. شما میتوانید از این اطلاعات برای شناسایی هر کلید واژه ای که انها در حال حاضر از قلم انداخته اند استفاده کنید و از این فرصت برای هدف قرار دادن این عبارت‌ها استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل رتبه بندی انها در برابر کلمات کلیدی

هنگامیکه کلمات کلیدی که مورد نظر رقبایتان هست را برای انها تعیین کرده اید از ابزار رتبه بندی SEO درجست و جوگرها مانند AccuRanker برای پیگیری چگونگی پیشرفت روند کار خود در مقابل انها استفاده کنید همچنین می توانید از ابزار دیگری برای اینکه ببینید عکس العمل رقبای خود در برابر کلمات کلیدی تانچه بوده است استفاده کنید. در صورتی که متفاوت از موارد بالا باشد.

در مواردی که رقبا شما را غافلگیر میکنند وبسایت انها را برای هر محتوایی که به رتبه بمدی انها کمک میکند بررسی کنید.

تحقیق در زمینه بیشترین محتوایی که انها به اشتراک گذاشته اند

BuzzSumo به کاربران اجازه میدهد تا محتوای اجتماعی به اشتراک گذاشته شده را بصوت موضوعی و همچنین برند جست و جو کنند.با وارد کردن یک موضوع یا کلمه کلیدی یک لیست از محتوا به نسبت درخواست و محبوبیت اراءه میشود.این امر به شما این امکان را میدهد که ببینید که ایا رقبای شما  به اندازه یکافی خوب یه نظر میرسند ودر این لیست ظاهر میشوند یا نه و به شما کمک میکند که رقبایی را که از قبل مورد توجه قرار نداده اید را شناسایی کنید.علاوه بر این این ابزار برای مشخص کردن بهترین بخش از محتوای تولید شده به توسط رقبای شناخته شده یتان عالی است.URL انها را برای تهیه ی فهرستی که حاوی بیشترینمحتوایی است که انها به اشتراک گذاشته اند را وارد کنید.

برای محتوی جدید به گوش باشید

هشدار های گوگل یک راه اسان و رایگان برای نظارت بر رقابت هستند.هشدار را برای کلمات کلیدی خاص تنظیم کنید تا ببینید چه کسی به طور منظم از انها استفاده میکند.همانند هشدارهای برندی که رقیبان شما از انها استفاده می کنند.همچنین ایجاد اطلاعیه ها برای شرایط برند تجاری خودتان به منظور دنبال کردن احساسات و بهبود مدیریت شهرت برندتان ازرش قابل توجهی دارد.


پیگیری لینک های جدید

هر لینک جدیدی را که رقبای شما دریافت می کنند با استفاده از ابزاری همانند Linkresearch پیگیری کنید.قابلیت هشدار لینک انها هر زمانکه رقیب شما یک لینک جدید بدست اورد به شما یک اعلان ایمیل ارسال می کند.برای بر ملا کردن محتوای خاص که برای رقبای شما خوب عمل کرده است URL را به Magestic وارد کنید.این ابزار برای شما لیستی از دامنه های مرتبط با قطعات را فراهم میکند و به شما اجازه میدهد که که لیستی از اطلاعات خود را برای هر محتوای مشابه ایجاد کنید.

نظارت بر فعالیت اجتماعی انها

با نگاه کردن به کانال های اجتماعی و پیگیری منظم پست ها در این رقابت شما به یک درک و نگاه کلی به موضوعاتی که انها به اشتراک می گذارند و اینکه چگونه با مشتریان صحبت میکنندو همچنین به نکاتی که برای انها کاربردی ویا بی نتیجه بوده است دست پیدا خواهید کرد. راههای مختلفی برای ایم کار وجود دارد ساده ترین و ارزان ترین ان ها تنظیم لیست فیس بوک و توییتر است.صفحه های رقبای خود را در کانال های اجتماعی مربوطه یا صفحات انها پیگیری و لایک کنید.(می توانید این کار را از یک نمایه شخصی انجام دهید.) قبل از اینکه انها را در یک لیست قرار دهید.به این ترتیب شما می توانید به راحتی بدون نیاز به بازدید از صفحه نمایه انها ویا تکیه بر نمایان شدن اخبار انها بر تنایج ارگانیک خود نظارت کنید.به منظور دنبال کردن هر پستی که یک رقیب در حال ارسال کردن است از یک ابزار شنونده اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کنید که به شما این اجازه را می دهد که جریان هایی را که روی صفحات پروفایل خاص و همچنین هشتگ ها تمرکز می کنند را تنظیم کنید.

بازدید وبلاگ ها و خبرنامه های انها

نظارت بر محتوای تولیدشده توسط رقبای شما یک راه عالی برای جلب نظرات برای محتوای خود است.اگر انها یک خبرنامه داشته باشندمیتوانید به ان ملحق شوید بنابراین با انجام این کار می توانید بر روی اخرین پست های انها نظارت کنید.قوانینی را در صندوق های ورودی خود ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که ایمیل های انها به پوشه های خاصی وارد می شوند و به شما این اجازه را میددهد که از زمانیکه خودتان میخواهید از ان بازدیدکنید.هر نکته یا موضوعی را که به بهبود تنظیم و طراحی تقویم خودتان کمک میکند را یادداشت کنید.اگر پست های منظمی وجود دارد که خوب عمل می کنند در مورد اینکه چگونه می توان چیزی شبیه به ان ترکیب کنید فکر کنید. دنبال کردن کلمات کلیدی رقبایتان و همچنین رتبه بندی انها برای کنترل و مشاهده ی وبلاگ ها و پست های اجتماعی شان به شما کمک خواهد کرد که به این موضوع که چه چیزی در صنعت شما محبوبیت بیشتری دارد احاطه پیدا کنید.با نگاهی به انچه که رقبای شما در یک راستای کلی انجام می دهند شما در بهترین مسیربرای اطمینان از اینکه محتوای شما قویتر از دیگر رقبا باقی می ماند قدم برمیدارید.

LocalTheme

Help