Messages

Home Login Logout

راه‌هایی برای بهبود استراتژی محتوی وب برای نتیجه‌گیری بهتر در بازار یابی

در بازاریابی آنلاین برای اصلاح استراتژی محتوی وب راه‌های گوناگونی وجود دارد. طیف متنوعی از ابزارهای در رابطه با مدیریت محتوی به کار گرفته می‌شود. چگونه می‌توان ایجاد محتوی، تغییر و تبدیل آنها را انجام داده که به بازاریابی موفق‌تری دست یافت؟

در بازاریابی انلاین برای اصلاح استراتژی محتوی وب راهای بسیاری وجود دارد. بسیاری از اعضای موسسات بازاریابی طیف متنوعی از ایدها، ابزارها و اصول راهبرد در مورد چگونگی مدیریت موفق وب ارائه می‌دهند از جمله راهنمایی‌هایی در مورد اینکه چگونه دستیابی به تغییرات و تبدیل‌های بهتری در این زمینه داشته باشید.

در اینجا به بخشی از بهترین شیوه‌هایی که این راستا استفاده می‌شود اشاره خواهیم کرد.

از الگوهای مختص به صرفه جویی در وقت و تلاش استفاده کنید

برای استراتژی محتوی وب شما می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از قالب‌هایی ارزشمند در زمان  صرفه جویی کنید و با آنها در یک راستای سازماندهی شده قرار گیرید.

فرآیند مدیریت محتوی خود را با شکستن آن به چند مرحله مدیریت کنید

مدیریت موفق استراتژی محتوی وب نه تنها با ذکر قابل توجه و اشاره به تلاش‌های مداوم در این زمینه امکان پذیر است بلکه این امر نیاز به طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها و فرآیندها دارد. اما اگر در این را با اهداف تعیین شده و استفاده از شیوه‌های موثر و راهای مشخص جلو بروید این امر بسیار ساده‌تر خواهد بود.

بن فنکلا در پست خود به نام مرور اجمالی بر فرآیند استراتژی محتوی وب و تحویل‌دادنی‌ها، پنج گام برای ساده سازی روند این پروسه ارائه می‌دهد که شامل نتایج به دست آمده و مربوط به هر کدام و مشاوره برای هرکدام در این زمینه می‌باشد.

  1. مرور کلی و تحقیقات
  2. مرور کلی انالیزها
  3. استراتژی و طراحی
  4. ایجاد محتوی و تست
  5. نگهداری و مراقبت

یک رویکرد خلاقانه را امتحان کنید

محتوی وب تهیه شده توسط شما در قالب‌های بسیاری قابل ارائه و نمایش خواهد بود به طور مثال ویرپی اونونی در پست خود محتوی بصری به سبک طنز را نشان می‌دهد، زمانی که استراتژی محتوی وب شما می‌تواند از طنز استفاده کند: پنج عامل.

ویرپی اشاره می‌کند که یک کسب و کار باید تصمیم بگیرد که آیا رویکرد غیر سنتی یا طنز امیز برای استراتژی محتوی وب خود منطقی است یا خیر. بازاریابان باید سوالاتی از قبیل: آیا مخاطبان طنز می‌خوانند؟ و چه نوع سبکی بهترین شکل از کسب و کار شما را ارائه می‌دهد؟

او می‌گوید: طنز تمایل به افزایش اشتراک گذاری انلاین دارد اما این امر بستگی به پیام و مخاطبان شما دارد ممکن است بخواهید یک لحن جدی‌تر در نظر بگیرید. باید توجه داشته باشید که تا چه اندازه محتوی را به دلیل تعدادی از فرصت‌ها در سراسر وب از جمله کانال‌های اجتماعی منتشر می‌کنید.  

اجتناب از افراط گرایی در عرضه اطلاعات

ارون‌دان در پست خود به اهمیت فشار عرضه اطلاعات کسب و کار شما اشاره می‌کند، چرخه زندگی جدید محتوی: چهار گام برای یک رویکرد استراتژیک برای محتوی وب.

وی اشاره دارد که در فرهنگ فعلی اشتراک گذاری در همه‌جاشرکت‌ها و کسب و کارها در رابطه با این که چه زمانی، چه جایی و اینکه چگونه با سهام‌داران مختلف در سراسر وب اجتماعی روبرو شوند تصمیم‌های درستی اتخاذ کنند. وی چهار قاعده کلیدی در رابطه با الزامات بیان محتوی را بیان می‌کند.

  1. یک سیستم جامع ایجاد کنید که به شما امکان برقرار ارتباط با کاربران را در تعدادی از کانال‌های اجتماعی، گفته‌گوها و بحث به روی مشتری‌ها را بدهد.
  2. از طریق حضور آنلاین مشتریان با آنها ارتباط گسترده‌تری برقرار کنید. به این صورت به آنها اجازه خواهید داد که به سازماندهی هرچه پیشتر و بهتر محتوی کمک کنند. از میان بردن هر تکنولوژی یا دیواره اتشین که مانع از گسترش مشارکت شما با کاربران می‌شود اطمینان حاصل کنید.
  3. به سایت‌های مرکزی خود تنها به عنوان نقطه مرکزی تعامل نگاه نکنید در مقابل به پل ارتباطی شبکه خود در عین حالی که محتوی به روز و به موقع ارائه می‌دهید که کاربران را جذب کرده و بازدید کننده‌گان را به بازگشت به سایت خود سوق می‌دهید نگاهی جامع و کلی داشته باشید.
  4. مراقبت و نظارت دائمی بر اهداف مخاطبان خود و گفتوگوهای انلاین آنها را داشته باشید. استراتژی محتوی وب خود را بر اساس بینش‌هایی که در این راه کسب می‌کنید بنا کنید. برای تکمیل این چرخه دائما تست‌های جدید و به روز را امتحان کنید و هر آنچه را که در این زمینه کارایی ندارد تخلیه کرده و از بین ببرید.در این صورت هم زمان بهینه سازی بیشتری در مورد گزینه‌هایی که کارایی بیشتری دارد خواهید داشت.
LocalTheme

Help