Messages

My pages

الگوی مقاله‌های بلاگ

تمام صفحه‌های کلی که برای بلاگ نوشته می‌شن باید از این الگو استفاده کنن.

seo-video

Discription.

seo-keyword

Discription.

widget-load-test

Discription.

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

Discription.

seo-text

Discription.

seo-image

Discription.

تماس با ما

Discription.

template6

Discription.

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

Discription.

دامنه

Discription.

template3

Discription.

template2

Discription.

template5

Discription.

template4

Discription.

template7

Discription.

template1

Discription.

website-template

Discription.

seo-education

Discription.

editor-widget-slider

Discription.

seo-page

Discription.

شروع کار با گوگل انالاتیک

Discription.

editor-wedget-text

Discription.

صفحه اصلی سایت

Discription.

editor-widget-link

Discription.

editor-widget-image

Discription.

widget-button

Discription.

widget-group

Discription.

seo-widget-image

Discription.

حریم خصوصی

شما با اتصال به سایت viraweb123.ir با تمام مقررات ارائه خدمات، قوانین مربوط به نرم افزارها و کاربردهای آن موافقت کرده و تمام مسئولیت‌های استفاده از این سرویس‌ها را بر اساس قوانین محلی خود پذیرفته‌اید. در صورتی که با یکی از این عبارت‌ها مشکلی داشته و آن را نمی‌پذیرید، استفاده از این سرویس‌ها و نرم‌افزارها برای شما ممنوع است.

Pages

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

جایگزین کردن حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت یک کد ساده اما بسیار پرکاربرد است به خصوص در طراحی صفحه‌های وب. در این پست یک روش ساده برای انجام این کار ارائه شده است.

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript. A small and practical tutorial on building code for this handy little function.

Pricing | ViraWeb123

Short description of the page

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

SaaS Hotel Management Software has lowered the barrier to entry for small- to mid-size independent hotels, allowing them the opportunity to take advantage of ‘new’ technology that was once only available to large hotel brands with deep pockets. For small, independent hotel or a small B&B, cloud hotel software offers many advantages and opportunities – here are such benefits;

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

تقریباً بیشتر کارآفرینان جوان در آغاز به این مسائل فکر نمی‌کنند. در این پست مهم‌ترین دلایل طراحی یک برنامه کسب و کار را با شما در میان می‌گذارم و امیدوارم که برای شما مفید باشد.

Why we need a business plan?

In this post, I share the most important reasons for cofounders and startups to design a business plan, and I hope that it will be useful to you. I sincerely welcome any comments or reviews from you.

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

Think about it: is there anything worse than buying the wrong size pants? You spend 15 minutes trying to squeeze into them, huffing and puffing the whole time. And even if you’re successful, you feel like you’re being strangled all day long. For hotels, finding the right software fit is especially important, because without a suitable software solution, you’re wasting time and money—big things that take you away from your customers and keep you from providing a stellar guest experience.

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions

Think about it: is there anything worse than buying the wrong size pants? You spend 15 minutes trying to squeeze into them, huffing and puffing the whole time. And even if you’re successful, you feel like you’re being strangled all day long. For hotels, finding the right software fit is especially important, because without a suitable software solution, you’re wasting time and money—big things that take you away from your customers and keep you from providing a stellar guest experience.

Raspberry Pi

رزبری پای (Raspberry Pi) یک رایانه تک-برد (Single-board computer) در اندازه یک کارت اعتباری است که بنیاد Raspberry Pi آن را ساخته‌ است تا آموزش علوم رایانه را در مدرسه‌ها تشویق کند.

کنسول جستجوی گوگل (GSC) چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

این مقاله به معرفی و طرز استفاده از کنسول جستجوی گوگل خواهد پرداخت.

Introducing Google Marketing Platform

Of course, changes in technology have meant changes for digital marketers. There’s been an explosion of channels, formats and data. Consumers are also more aware of how they’re being marketed to and how their data is being used—and they want more control.

خبرنامه اردیبهشت | ویراوب

Short description of the page

May newsletter

Short description of the page

ویژگی‌های صفحه «درباره ما» درسایت

این مقاله به بررسی نکاتی می‌پردازد که در طراحی صفحه «درباره ما» در سایت اهمیت اساسی دارند.

آناتومی صفحات سایت: چگونه یک صفحه از سایت را طراحی کنیم؟

طراحی صفحات سایت نیازمند درک عمیقی از نیازمندی‌های کاربر نهایی و نیز پلتفرم‌های مختلفی دارد که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند تا صفحات سایت را ببینند. با ما همراه باشید...

Does SaaS Save Money?

SaaS rescues money for new businesses and marketers appreciate the features and benefits of SaaS(Software as a Service) such as scalability, accessibility, and availability. But how much money does it save for a company? Teams which formed cloud-based infrastructures designate that, while they are so pleased with their decision to go to the cloud, there can be notable costs associated with SaaS. In this post, I`ll show you how much money does a customer saved in our SaaS.

10 top online marketing platforms

Each agency and online marketing professionals have their own techniques and tools. However, when you are in the online marketing business, at some point there are some software you have to you use or at least try.

ViraWeb123

Short description of the page

Why Would I Use A Digital Marketing System Instead Of A Digital Agency?

One of the current topics in hotel internet marketing is around the advancement of technology based solutions to manage online marketing. There are more than a few digital marketing agencies that are scrambling to protect a business that has been pretty lucrative for them over the year

6 راه برای بهبود بازاریابی محتوی

اگر زمانی را برای دنبال کردن بازاریابی آنلاین صرف کرده باشید، شما با عبارت بازاریابی محتوی کاملا آشنایی پیدا خواهید کرد. بازاریابی محتوا شامل ایجاد مطالب محرمانه است که به طور مستقیم تبلیغی نیست اما برای مخاطبان شما ارزشی را فراهم می‌کند.

The effect of prerender services on modern website design & content marketing

Recently Google introduced a built-in capability to run javascript and render the pages in a crawler. Howe ever this is the same as Halt problem, and it is not possible to find out how long does it take to render the page completely.

Widgets used in blog

All blog widgets are designed and shared in this content. Do not use in any other application.

Blog post tempate

A template used to design a new post on the blog. Do not use in any other application.

Blog page template

All pages in blog is desigend based on this template

Widgets of site

All widgets used in main site is designed and shared in this content.

Site news templates

Template of news in our site. All news must use this template.

Site page template

The template of all site pages.

ویجت‌های سایت

تمام ویجت‌هایی که برای طراحی توی سایت اصلی استفاده شدن توی این صفحه هستن. این ویجت‌ها بین همه به اشتراک گذاشته شدن.

الگوی صفحه‌ها

تمام صفحه‌هایی که در سایت اصلی استفاده می‌شود بر اساس این الگو ایجاد می‌شوند. لطفا تنها از این الگو برای کارهای خود در سایت اصلی استفاده کنید.

الگوی خبرها

از این الگو برای ایجاد خبرها استفاده می‌شود. خبرها را تنها با این الگو ایجاد کنید.

Home Login Logout

ویژگی‌های صفحه «درباره ما» درسایت

این مقاله به بررسی نکاتی می‌پردازد که در طراحی صفحه «درباره ما» در سایت اهمیت اساسی دارند.

چگونه صفحه‌ی «درباره ما» در سایت را بنویسیم؟

صفحه‌ی «درباره ما» در سایت‌های مختلف چه اهمیت و منفعتی دارند و در نوشتن آن چه نکاتی را باید رعایت کرد؟اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد و به دنبال اطلاعات دقیق‌تری هستید این مقاله با شماست تا موضوع را برای شما تشریح کند. با ما باشید...

اهمیت صفحه‌ی «درباره ما» چیست؟

صفحه‌ی «درباره ما» همانطور که از نام آن پیداست اطلاعاتی را در مورد شرکت و کسب و کار شما ارائه می‌دهد. آنچه اهمیت دارد این است که بودن این صفحه کمک می‌کند تا برداشت‌های اولیه از شرکت شما یک برداشت خوب و مثبت باشد و این برای ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری بسیار مهم است. سایت‌‌هایی که «درباره ما» در آن‌ها وجود ندارد و یا وجود دارد و اطلاعات ناکافی در آن باشد به احتمال زیاد نمی‌تواند اعتماد بازدیدکنندگان را به آن کار جلب کند. احتمالاْ برای هر کدام از ما چند باری پیش آمده است که آگاهانه به سراغ صفحه‌ی «درباره ما» در سایت‌های مختلف رفته باشیم. اگر به تجربه‌ی خود در این موارد رجوع کنیم سایتی که به حق اطلاعات جامع و کاملی از حوزه‌ی کار خود ارائه داده باشد خیال ما را راحت خواهد کرد و این مورد خصوصاْ اگر بحث خرید و خدماتی در کار باشد مهم‌تر نیز جلوه می‌کند.

هر چند دنیای وب و تجارت الکترونیک مزیت‌های زیادی همچون راحتی، کارایی و سهولت در دسترسی به اطلاعات و نیازهای مختلف دارد اما ویژگی خاصی دارد که آن را از دنیای واقعی مجزا می‌کند و آن، فاقد احساس بودن است. احساس به معنای گرمای روابط انسانی.
خوشبختانه، سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین هنوز هم می توانند همانند تا حدی دنیای واقعی را شبیه‌سازی کنند. می‌پرسید چگونه؟ «با بیان داستانشان».
اینجاست که نقش صفحه‌ی «درباره ما» برجسته می‌شود. این صفحه‌ی خاص می‌تواند کاربردی دو یا چندمنظوره داشته باشد. از طرفی بیوگرافی شما را بیان می‌کند و از طرفی می‌تواند جنبه‌ی آموزشی نیز داشته باشد؛ چرا که می‌تواند بازدیدکننده را به داستان یا سفری بکشاند که به موقعیت کسب و کار شما ختم شده است. افزون بر آن، این نوع اطلاعات می‌تواند اعتماد و وفاداری بازدیدکنندگان را جلب کند.

ارائه‌ی اطلاعات پایه

وقتی کسب و کار شما در حال رونق یافتن در دنیای وب باشد هیچ چیز مهم‌تر و اثرگذارتر از صفحه‌ی «درباره ما» نخواهد بود. صفحه‌ی «درباره ما» توصیف و توضیح مختصری از تاریخچه و اهداف شرکت یا کسب و کار شماست و باید یک مرور روشن و واضح از کارتان را ارائه دهد. یک صفحه‌ی «درباره‌ی ما» که خوب، جذاب و سنجیده نوشته شده باشد می‌تواند داستان کار و پیشرفت شما را بیان کند و حس اعتماد مثبتی را برای مشتریانتان ایجاد کند. در صفحه‌ی «درباره ما» باید اطلاعات جامع و پایه‌ای از شرکت یا کسب و کار ارائه داد. این اطلاعات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعاتی در مورد پایه‌گذاران و بنیان‌گذاران شرکت
  • توضیحاتی در مورد اهداف شرکت
  • جنبه‌های متفاوت شرکت با شرکت‌های رقیب
  • حوزه‌ی مخاطبان خاص

قسمت عمده‌ای از این صفحه و اطلاعات آن می‌تواند با ادبیات داستانی نیز نوشته شود.

نمونه‌ای از بخش‌بندی صفحه «درباره ما»

۱) عنوان برای صفحه (عنوانی در حدود «درباره ما»)

۲) متنی که مأموریت یا رسالت شما را تعریف بیان می‌کند.

۳) توضیحات روشنی از اینکه چرا برای مشتریان خود مفید خواهید بود.

۴) عکس‌هایی از شرکت یا کسب و کارتان که تاریخچه‌ی پیشرفت شما را نشان دهند.

۵) ویدیو، آمار و اطلاعاتی که جذاب و دیداری باشند.

۵ نکته برای ایجاد صفحه‌ی «درباره‌ ما»

هر چند از صفحه‌ی «درباره ما» نمی‌توان محصولات خود را به فروش رساند اما اطلاعاتی که در این صفحه آورده می‌شود می‌تواند مشتریان را به سمت دیدن محصولات و خرید از شما سوق دهد حتی اگر این مشتریان هیچ اطلاعات قبلی در مورد شما نداشته باشند. ۵ نکته‌ای که می‌تواند راهنمای شما در ساخت این صفحه باشد به صورت زیر است:

  • هویت، نام تجاری و اهداف شرکت خود را بیان کنید.
  • در مورد رسالت و مأموریت خود بگویید و بیان کنید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید و رسالت خود را چه می‌دانید؟
  • تصمیم بگیرید که جملات و عبارات صفحه را با زبان «اول شخص» بنویسید یا «سوم شخص»؟ برخی بازدیدکنندگان زبان اول شخص را دوست دارند و برخی سوم شخص. هیچ قاعده‌ی کلی در انتخاب این مورد وجود ندارد اما زبان سوم شخص بیشتر کاربرد دارد.
  • در ساخت صفحه از عکس، ویدیو، کلیپ و تصاویر متحرک استفاده کنید.
  • از زیاده‌گویی، اغراق و طولانی کردن بندها و جملات بپرهیزید. محتوای صفحه باید در عین جامعیت و انسجام، شرط خلاصه بودن را نیز رعایت کند.


LocalTheme

Help