Messages

PagesMy Pages
How to run InfluxDB with docker

How to run InfluxDB with docker

client-server model (client-server architecture)

client-server model (client-server architecture)

Client

Client

Advanced Message Queuing Protocol (AMQP)

Advanced Message Queuing Protocol (AMQP)

PHP: printf() function

PHP: printf() function

چرا طراحی مهم است؟

چرا طراحی مهم است؟

Why is Responsive Design So Important?

Why is Responsive Design So Important?

آیا طراحی رسپانسیو سایت برای تجارت شما مهم است؟

آیا طراحی رسپانسیو سایت برای تجارت شما مهم است؟

Is responsive web design crucial to your business?

Is responsive web design crucial to your business?

What a Blog Can Do For Your Small Business / viraweb123

What a Blog Can Do For Your Small Business / viraweb123

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

PHP Enums

PHP Enums

سئو سایت با طراحی یک استراتژی حرفه‌ای برای تولید محتوا

سئو سایت با طراحی یک استراتژی حرفه‌ای برای تولید محتوا

PHP RabbitMq: Getting Start

PHP RabbitMq: Getting Start

SEO content strategy: How to grow visits by 300% in one year

SEO content strategy: How to grow visits by 300% in one year

سئو سایت به طبیعی ترین روش ممکن

سئو سایت به طبیعی ترین روش ممکن

سئوی بهتر سایت در طراحی / ویراوب123

سئوی بهتر سایت در طراحی / ویراوب123

TinyMCE: Quick start

TinyMCE: Quick start

Does Flexbox Have a Performance Problem?

Does Flexbox Have a Performance Problem?

سلسله مراتب نیازهای فنی seo

سلسله مراتب نیازهای فنی seo

The technical SEO hierarchy of needs

The technical SEO hierarchy of needs

React vs. Angular

React vs. Angular

10 استراتژی برای بازاریابی تجارت آنلاین شما

10 استراتژی برای بازاریابی تجارت آنلاین شما

10 Strategies for Marketing Your Business Online

10 Strategies for Marketing Your Business Online

بازاریابی وبلاگ:چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

بازاریابی وبلاگ:چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

Blog Marketing: What Is It and How to Do It

Blog Marketing: What Is It and How to Do It

Responsive iframe widget

Responsive iframe widget

10 مزیت و معایب خرید آنلاین

10 مزیت و معایب خرید آنلاین

Top 10 Benefits of Online Shopping (and 10 Disadvantages)

Top 10 Benefits of Online Shopping (and 10 Disadvantages)

5 کار پس از ایجاد وب سایت

5 کار پس از ایجاد وب سایت

Home Login Logout

Why Would I Use A Digital Marketing System Instead Of A Digital Agency?

One of the current topics in hotel internet marketing is around the advancement of technology based solutions to manage online marketing. There are more than a few digital marketing agencies that are scrambling to protect a business that has been pretty lucrative for them over the year

چرا باید از سیستم بازاریابی دیجیتالی به جای یک آژانس دیجیتالی استفاده کرد؟


One of the current topics in hotel internet marketing is around the advancement of technology based solutions to manage online marketing. There are more than a few digital marketing agencies that are scrambling to protect a business that has been pretty lucrative for them over the years (see my previous post here).

یکی از موضوعات جاری در بازاریابی اینترنتی هتل ها، پیشرفت راه حل های مبتنی بر فناوری برای مدیریت بازاریابی آنلاین است.بیش از چند سازمان بازاریابی دیجیتال وجود دارد که از یک کسب و کار که برای سال های بسیار  برای انها سودمند بوده است،حفاظت میکنند.

آیا Saa‌S می‌تواند مسیر هتل‌هایی که بازاریابی آنلاین مدیریت می‌کنند را تغییر دهد؟

اAnd, there has been a lot of conversation about if SaaS based solutions like Vizlly, bookingsuite, Canvas, Instasite and others will displace agencies. The interesting thing about advances in technology is that good ones typically change the way we work by disrupting the status quo. Digital Marketing Systems can replace many of the tasks and functions hoteliers depended on agencies to do for them (like build and maintain websites) but as I have written before, I don’t think these applications will result in the demise of digital agencies. What these companies do and how they make their money will evolve. I do however think they will focus less on building stores and more on providing guidance, counsel and execution in online marketing.

گفت و گوهای زیادی درمورد اینکه ایا راه حل های مبتنی بر Saas مانندVizlly, bookingsuite, Canvas, Instasite ودیکر موارد مشابه جایگزین اژانس ها خواهند شد یا نه صورت گرفته است.نکته جالب در مورد پیشرفت های تکنولوژی این است که متخصصان، به طور معمول نحوه کار مارا با اختلال وضعیت موجود تغییر میدهند. سیستم های بازاریابی دیجیتال می تواند برخی از وظایف و عملکردهای  هتل داران را در مقابل اژانس هایی که با انها همکاری میکنند تفییر دهد (مانند نگهداری و حفاظت از وب سایتهایشان ) اما همانطور که قبلا نوشته ام، فکر نمی کنم این برنامه ها باعث نابودی آژانس های دیجیتال شود. این که این شرکتها چه کاری انجام میدهند و چگونه پول خود را به وجود می‌آورند تکامل خواهد یافت. با این حال فکر می کنم آنها کمتر در ساخت فروشگاه ها و بیشتر در ارائه راهنمایی، مشاوره و اجرای در بازاریابی آنلاین تمرکز می کنند.

So, why would you want to use a DMS instead of a Digital Agency?

  1. Today just over half (55%) of all accommodations are booked online and according to Google published research approximately 90% of bookings include some type of online shopping regardless of booking channel.
  2. In the past 10 to 15 years many multibillion dollar companies (Expedia, TripAdvisor, Booking.com, etc.) have been created that focus on retailing accommodation reservations online.
  3. Hotel chains have created ecommerce departments with hundreds of staff and are spending millions to capture online shoppers and convince them to book through their channel.

بنابراین، چرا شما باید از DMS به جای یک آژانس دیجیتالی استفاده کنید؟

  1. امروزه بیش از نیمی از تمام اقامت ها بصورت رزرو انلاین شده است و بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط گوگل تقریبا ۹۰٪ رزروها صرف نظر از کانال رزروشان شامل انواع خریدهای انلاین می باشد.
  2. در 10 تا 15 سال گذشته، بسیاری از شرکت های چند میلیارد دلاری (Expedia، TripAdvisor، Booking.com، و غیره) ایجاد شده اند که بر روی رزرو آنلاین محل اقامت تمرکز کنند.
  3. هتل های زنجیره ای بخش های تجارت الکترونیک را با صدها نفر از کارکنانشان و میلیون ها دلار هزینه برای جذب خریداران انلاین و متقاعد کردن انها برای رزرو از طریق کانال خودشان ایجاد کرده اند.

According to a hotel digital marketing budget snapshot I saw published earlier this year, a hotel with an annual digital marketing budget of $150,000 will spend up to 36% of that on their websites, digital marketing technology and digital agency consulting services alone. This doesn’t even include paid advertising, social media and search engine optimization.

Based on an assumed $150,000 annual marketing spend per hotel and an estimated 187,000 hotels globally by STR, we can infer that digital marketing services for the accommodation industry is a 28 billion dollar market. Competing to capture a share of the bookings in the online world doesn’t come cheaply for hotels which creates a great divide between hotels that can afford to compete and those that cannot.

Lack of direct bookings, spending too much money and wasting time are top challenges for hoteliers.

براساس یک snapshot بودجه بازاریابی دیجیتالی یک هتل که من  پیش از این سال جاری منتشر کرده ام یک هتل با بودجه بازاریابی دیجیتال سالانه ۱۵۰۰۰۰ دلاری تا ۳۶٪ درصد از ان را تنها در وب سایت های خود,تکنولوژی بازاریابی دیجیتال و خدمات مشاوره اژانس های دیجیتال صرف خواهد کرد.این حتی شامل پرداخت تبلیغات، رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو نیز نمی‌‌شود.

بر اساس پیش بینی ها 150،000 دلار برای  بازاریابی سالانه در هر هتل و حدود 187،000 هتل در سراسر جهان توسط STR  تخمین زده شده است، که می توان نتیجه گرفت که خدمات بازاریابی دیجیتال برای صنعت مسکن  و محل اقامت یک بازار 28 میلیارد دلاری است.رقابت کردن برای بدست اوردن سهمی در دنیای رزرو انلاین برای هتل هایی که یک دیوار بزرگ میان انها که می توانند از پس این رقابت بر بیایند و انهایی که نمی توانند بوجود اورده که این پیروزی ازران نیست و به اسانی بدست نمی اید.

And, of course, the hoteliers we spoke to that weren’t participating in digital marketing really wanted to know how to participate at an affordable price and get results that make the investment worthwhile.

SaaS technology alleviates hoteliers’ challenges and makes digital marketing more accessible

این قسمت باید بر اساس کارهای که ما می‌کنیم به روز بشه

We have been a SaaS based technology provider since our inception. It was initially a means to an end, but more recently, it is our primary focus. We knew that with the evolution of software and the benefits of SaaS, we could alleviate hoteliers’ pain points and provide a better way for them to manage their online marketing.

Without getting into the technical description of SaaS think of it as a subscription based software licensing and delivery model which is centrally hosted and accessed via a web browser. For the provider it substantially reduces the costs of development and distribution. For the subscriber there are 7 main reasons why SaaS makes sense.

  1. Lower cost of entry
  2. Reduce time to market. 
  3. Pay as you go.
  4. Free upgrades and no responsibility for security and uptime. 
  5. Lower learning curve and higher adoption rate. 
  6. Integration and Scalability. 
  7. Work anywhere. 

This brings me back to the question – should you use a SaaS application like a Digital Marketing System to manage your online marketing or secure the services of a Digital Agency?

والبته با هتل دارانی که در بازاریابی دیجیتال شرکت نکرده اند صحبت کردیم که واقعا می خواستند بدانند که چگونه با یک قیمت مقرون به صرفه در این بازاریابی شرکت کنند و نتایجی را بدست اورند که این سرمایه گذاری را ارزشمندکند.

تکنولوژی SaaS چالش های هتل داران را کاهش می دهد و بازاریابی دیجیتالی را  قابل دسترس تر می سازد.

ما از اغاز کار، یک ارائه دهنده فناوری مبتنی بر SaaS بوده ایم.این امر در حقیقت معنایی برای پایان کار است اما اخیرا تمرکز اولیه ماست.ما می دانیم که با تکامل نرم افزار و مزایای SaaS، می توانیم میزان دردسر هتلداران را کاهش داده  و راهی بهتر برای مدیریت بازاریابی آنلاین آنها فراهم کنیم.

بدون وارد شدن به توضیح فنی Saas ان را به عنوان یک مدل تحویل مجوز مبتنی بر نرم افزار در نظر بگیرید که به طور مرکزی میزبانی شده و از طریق یک مرورگر وب قابل دسترسی است.برای ارائه دهنده ها هزینه های توسعه و توزیع را به طور چشم گیری کاهش میدهد. برای مشترکین، 7 دلیل اصلی که SaaS منطقی است، وجود دارد.

  1. هزینه کمتر ورود
  2. کاهش زمان ورود به بازار
  3. به محض پرداخت به انجا میروید
  4. ارتقا رایگان و داشتن هیچ مسئولیتی در قبال امنیت و بدون وقفه بودن
  5. مسیر یادگیری کمتر و نرخ پذیرش بالاتر
  6. ادغام و مقیاس  پذیری
  7. کار در هر جایی

به این سوال برمیگردیم که ایا باید از یک برنامهSaas مانند یک سیستم بازاریابی دیجیتال برای مدیریت بازاریابی انلاین خود استفاده کنید یا خدمات یک اژانس دیجیتال را امن کنید.

Text elementAs I stated in the opening paragraph, the interesting thing about advances in technology is that good ones typically change the way we work by disrupting the status quo. So, if you want to disrupt the status quo and improve the performance of, lower the costs to build and maintain and reduce the amount of time and frustration managing your online marketing then yes, you will want to use a DMS instead of a Digital Agency.


آخرین خبرها

ساخته شده با شور و عشق تا به هر کس شانس معرفی شدن به دنیا  داده شده باشد
تمام حقوق این سایت محفوظ است برای ویراوب
مقررات - حریم خصوصی - تخلف

LocalTheme

Help

سوالی دارید؟ با ما مطرح کنید !پشتیبانی آنلاین است.در حال حاضر پشتیبانی غیرفعال است.با تیم ویرا وب صحبت کنیدبا تیم ویرا وب صحبت کنید