Messages

PagesMy Pages
Easy Solutions for a JMeter Load Test “Out of Memory” Failure

Easy Solutions for a JMeter Load Test “Out of Memory” Failure

Recording HTTPS Traffic with JMeter's Proxy Server

Recording HTTPS Traffic with JMeter's Proxy Server

How to Write Test Cases: Sample Template with Examples

How to Write Test Cases: Sample Template with Examples

Agile Model & Methodology: Guide for Developers and Testers

Agile Model & Methodology: Guide for Developers and Testers

What is Waterfall Model in SDLC? Advantages & Disadvantages

What is Waterfall Model in SDLC? Advantages & Disadvantages

Performance Testing Tutorial: What is, Types, Metrics & Example

Performance Testing Tutorial: What is, Types, Metrics & Example

What is System Testing? Types & Definition with Example

What is System Testing? Types & Definition with Example

Integration Testing

Integration Testing

Unit Testing Tutorial

Unit Testing Tutorial

The Pros And Cons Of Using Google Adsense For Extra Income

The Pros And Cons Of Using Google Adsense For Extra Income

Software Testing Methodologies

Software Testing Methodologies

Test page

Test page

Google Sitemaps – How important are they?

Google Sitemaps – How important are they?

Are you interested in increasing your Google PageRank?

Are you interested in increasing your Google PageRank?

Creating Faster Websites and Website Monitoring for a Global Business

Creating Faster Websites and Website Monitoring for a Global Business

Link Building – to uplift your website rankings

Link Building – to uplift your website rankings

Buying an website for selling

Buying an website for selling

Selecting the right online business

Selecting the right online business

Low marks for performance reviews

Low marks for performance reviews

Is it time to bring data to managing?

Is it time to bring data to managing?

The future of work: Will robots take my job?

The future of work: Will robots take my job?

تست مبتنی بر  خصوصیت‌ها با استفاده از QuickCheckJs

تست مبتنی بر خصوصیت‌ها با استفاده از QuickCheckJs

Property based testing with QuickCheckJs

Property based testing with QuickCheckJs

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

Pricing | ViraWeb123

Pricing | ViraWeb123

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

Why we need a business plan?

Why we need a business plan?

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

الگوی مقاله‌های بلاگ

الگوی مقاله‌های بلاگ

seo-video

seo-video

seo-keyword

seo-keyword

widget-load-test

widget-load-test

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

seo-text

seo-text

seo-image

seo-image

تماس با ما

تماس با ما

template6

template6

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

دامنه

دامنه

template3

template3

template2

template2

template5

template5

template4

template4

template7

template7

template1

template1

website-template

website-template

seo-education

seo-education

editor-widget-slider

editor-widget-slider

seo-page

seo-page

شروع کار با گوگل انالاتیک

شروع کار با گوگل انالاتیک

editor-wedget-text

editor-wedget-text

صفحه اصلی سایت

صفحه اصلی سایت

editor-widget-link

editor-widget-link

editor-widget-image

editor-widget-image

widget-button

widget-button

widget-group

widget-group

seo-widget-image

seo-widget-image

حریم خصوصی

حریم خصوصی

Home Login Logout

Introducing Google Marketing Platform

Of course, changes in technology have meant changes for digital marketers. There’s been an explosion of channels, formats and data. Consumers are also more aware of how they’re being marketed to and how their data is being used—and they want more control.

The online world was very different when DoubleClick debuted in 1996. Things we take for granted today, like texting emoji, sharing funny YouTube videos, or taking smartphone selfies were all years away. 

دنیای انلاین زمانیکه Double Click در سال ۱۹۹۶ اغاز به کار کرد بسیار متفاوت بود.‌تمام چیزهایی که ما امروزه بی چون و چرا پذیرفته و از ان استفاده میکنیم مانند Emoji ها, اشتراک گذاری ویدیوهای خنده دار یوتیوب و یا استفاده از تلفن های هوشمند متعلق به دیر باز می باشد.

Of course, changes in technology have meant changes for digital marketers. There’s been an explosion of channels, formats and data. Consumers are also more aware of how they’re being marketed to and how their data is being used—and they want more control.

البته تغییراتی در تکنولوژی طبیعتا منجر به ایجاد تغییراتی برای بازاریابان دیجیتال شده است. اتفجاری بزرگ در در کانال ها,فرمت ها و داده ها رخ داده است. مصرف کنندگان نیز بیشتر از اینکه چگونه داده به انها تحویل داده می شود و نحوه استفاده از داده هایشان اگاهی دارند و همچنین خواستار کنترل هرچه بیشتر هستند.


To address these new realities, marketers need tools that make it easy to get better results from their marketing in a way that puts privacy first.

برای نشان دادن این واقعیت های جدید بازاریابان نیاز به ابزارهایی دارند که  راه های بدست  اوردن نتایج بهتری از بازاریابی خود با رعایت الویت هایشان که حفظ حریم خصوصی می باشد اسان تر کند.

This is why we’re announcing Google Marketing Platform.

به همین دلیل ما این عنوان را اعلان میکنیم Google Marketing Platform.

oogle Marketing Platform brings together DoubleClick Digital Marketing and the Google Analytics 360 Suite to help you plan, buy, measure and optimize digital media and customer experiences in one place. Google Marketing Platform helps you deliver more relevant and effective marketing, while ensuring that you respect your customers’ privacy and give them control over their data.

پلت فرم بازاریابی google بازاریابی دیجیتال DoubleClick Digital و Google Analytics 360 Suite را برای کمک به برنامه ریزی، خرید، اندازه گیری و بهینه سازی رسانه های دیجیتال و تجارب مشتری در یک مکان را به ارمغان می آورد. سامانه بازاریابی گوگل به شما کمک می کند که بازاریابی مناسب تر و موثرتری را ارائه دهید، در حالی که اطمینان حاصل کنید که به حفظ حریم خصوصی مشتریان احترام می گذارید و به آنها اجازه کنترل کامل داده هایشان  را  میدهید.


Better results with ads plus analytics

In our recent survey of global marketing organizations, we learned that the #1 priority for marketers is to better understand their customers. By offering tools that make it easy to collaborate and share insights, Google Marketing Platform helps achieve this customer-first approach to marketing.

در نظرسنجی اخیر سازمان های بازاریابی جهانی ما متوجه شدیم که اولویت شماره 1 برای بازاریابان درک بهتر مشتریان می باشد. با ارائه ابزارهایی که همکاری ها و اشتراک گذاری بینش هایشان را آسان تر می کند، سامانه بازاریابی گوگل به دستیابی به این رویکرد الویت مشتری ها برای بازاریابی کمک می کند.

In the U.S., adidas has started working more collaboratively across their digital teams to share insights and get a deeper understanding of their customers. Chris Murphy, Head of Digital Experience, describes their approach:

در ایالات متحده، آدیداس همکاری بیشتری در سراسر تیم های دیجیتال خود برای به اشتراک گذاشتن بینش هایشان و درک عمیق تر از مشتریان خود آغاز کرده است. کریس مورفی، رئیس تجربه های دیجیتال، روش خود را اینگونه شرح می دهد:


Our adidas teams work together in one environment where we can see audience insights, what creative we’re running and where, how it’s performing, and make changes almost in real time.

تیم های آدیداس ما با هم در یک محیط کار می کنند که در آن می توان بینش مخاطبان را به طور گروهی دید، اینکه چه فعالیت های خلاقانه ای در حال اجرا ست و در کجا، و همچنین اینکه چگونه این امور انجام می شود و تغییرات تقریبا در زمان واقعی انجام می شود.

Chris Murphy
Head of Digital Experience, adidas

رئیس تجربه های دیجیتال، adidas

Google Marketing Platform builds on existing integrations between the Google Analytics 360 Suite and DoubleClick advertiser products. Marketers have seen great results when they use ads and analytics technology together. For example, BookIt used Analytics 360 to uncover insights about the types of travelers interested in their brand and used these insights to create more relevant campaigns in Display & Video 360. The result was a 20 percent increase in revenue.

 اساس سامانه بازاریابی گوگل بر روی ادغام موجود بین محصولات Google Analytics 360 Suite و تبلیغات DoubleClick بنا شده است.بازاریابان نتایج بسیار خوبی را در حالی که از تکنیک های تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل، با هم کار می کنند. به عنوان مثال، BookIt با استفاده از Analytics 360 برای کشف بینش در مورد انواع مسافران علاقه مند به نام تجاری خود استفاده کرد و از این بینش برای ایجاد کمپین های مربوطه در Display & Video 360 استفاده کرد. نتیجه 20 درصد افزایش درآمد بود.

Now, with Google Marketing Platform, we’re introducing ways to make our products work even better together. For example, the new Integration Center helps you discover and easily setup valuable connections between products. 

Google Marketing Platform also supports 100+ integrations with exchanges, measurement solutions, and other technology providers. In short, you can choose what media you buy, how you buy it, and how you measure it.

Search Ads 360 and Display & Video 360

With Google Marketing Platform, we’re also making changes to some of our advertising products.

Search Ads 360 is the new name for DoubleClick Search. Search Ads 360 will continue to help you plan, buy, and measure your search campaigns on Google and other search engines. 

Display & Video 360 brings together features from our display advertising products: DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio and Audience Center. Display & Video 360 allows you to execute ad campaigns end-to-end in one place, creating efficiency in how you work and helping your teams do more together.

Don’t worry, Campaign Manager and other DoubleClick products aren’t going anywhere right away. We’ll gradually transition customers to Display & Video 360 as additional features become available. 

Looking ahead

This is just the beginning of the next chapter in our platforms story. We’re committed to building solutions that help you achieve your marketing goals while meeting consumers' high expectations for privacy, transparency and control.

We’ll be sharing more about Google Marketing Platform and Display & Video 360 at Google Marketing Live. Sign up to watch the live streamed keynote on July 10, 9:00 a.m. PT / 12:00 p.m. ET.

LocalTheme

Help