Messages

PagesMy Pages
Easy Solutions for a JMeter Load Test “Out of Memory” Failure

Easy Solutions for a JMeter Load Test “Out of Memory” Failure

Recording HTTPS Traffic with JMeter's Proxy Server

Recording HTTPS Traffic with JMeter's Proxy Server

How to Write Test Cases: Sample Template with Examples

How to Write Test Cases: Sample Template with Examples

Agile Model & Methodology: Guide for Developers and Testers

Agile Model & Methodology: Guide for Developers and Testers

What is Waterfall Model in SDLC? Advantages & Disadvantages

What is Waterfall Model in SDLC? Advantages & Disadvantages

Performance Testing Tutorial: What is, Types, Metrics & Example

Performance Testing Tutorial: What is, Types, Metrics & Example

What is System Testing? Types & Definition with Example

What is System Testing? Types & Definition with Example

Integration Testing

Integration Testing

Unit Testing Tutorial

Unit Testing Tutorial

The Pros And Cons Of Using Google Adsense For Extra Income

The Pros And Cons Of Using Google Adsense For Extra Income

Software Testing Methodologies

Software Testing Methodologies

Test page

Test page

Google Sitemaps – How important are they?

Google Sitemaps – How important are they?

Are you interested in increasing your Google PageRank?

Are you interested in increasing your Google PageRank?

Creating Faster Websites and Website Monitoring for a Global Business

Creating Faster Websites and Website Monitoring for a Global Business

Link Building – to uplift your website rankings

Link Building – to uplift your website rankings

Buying an website for selling

Buying an website for selling

Selecting the right online business

Selecting the right online business

Low marks for performance reviews

Low marks for performance reviews

Is it time to bring data to managing?

Is it time to bring data to managing?

The future of work: Will robots take my job?

The future of work: Will robots take my job?

تست مبتنی بر  خصوصیت‌ها با استفاده از QuickCheckJs

تست مبتنی بر خصوصیت‌ها با استفاده از QuickCheckJs

Property based testing with QuickCheckJs

Property based testing with QuickCheckJs

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

چطور حرف اول یک رشته را با حروف بزرگ یا کوچک در جاواسکریپت جایگزین کنیم

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

How to replace the First Letter of a String with upper/lower case in JavaScript

Pricing | ViraWeb123

Pricing | ViraWeb123

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

Benefits of SaaS in Hotel Management Software

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

چرا به یک نقشه کسب و کار نیاز داریم؟

Why we need a business plan?

Why we need a business plan?

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

The 11 Most Popular Hotel Management Software Solutions for Small Hotels Compared

الگوی مقاله‌های بلاگ

الگوی مقاله‌های بلاگ

seo-video

seo-video

seo-keyword

seo-keyword

widget-load-test

widget-load-test

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

تمام ویجت‌هایی که برای بلاگ استفاده شده، بر اساس تم سایت ۱۲۳

seo-text

seo-text

seo-image

seo-image

تماس با ما

تماس با ما

template6

template6

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

ویراوب|آموزش ساخت صفحه جدید

دامنه

دامنه

template3

template3

template2

template2

template5

template5

template4

template4

template7

template7

template1

template1

website-template

website-template

seo-education

seo-education

editor-widget-slider

editor-widget-slider

seo-page

seo-page

شروع کار با گوگل انالاتیک

شروع کار با گوگل انالاتیک

editor-wedget-text

editor-wedget-text

صفحه اصلی سایت

صفحه اصلی سایت

editor-widget-link

editor-widget-link

editor-widget-image

editor-widget-image

widget-button

widget-button

widget-group

widget-group

seo-widget-image

seo-widget-image

حریم خصوصی

حریم خصوصی

Home Login Logout

اگر زمانی را برای دنبال کردن بازاریابی آنلاین صرف کرده باشید، شما با عبارت بازاریابی محتوی کاملا آشنایی پیدا خواهید کرد. بازاریابی محتوا شامل ایجاد مطالب محرمانه است که به طور مستقیم تبلیغی نیست اما برای مخاطبان شما ارزشی را فراهم می‌کند.

اکثر مصرف کنندگان و مشتریان بر این باورند که مارک‌ها یا برند هایی که زمان و هزینه صرف تولید محتوی سفارشی می‌کنند واقعا برای ایجاد یک ارتباط مناسب هستند.  محتوای دیجیتال عالی می تواند در قالب وبلاگ ها، فتوشاپ، ویدیو، مقاله های سفید، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر باشد. بازاریابی محتوا به درستی یکی از بهترین راه های ایجاد اعتماد به نام تجاری و کنترل ترافیک و فروش است. طبق نظر شورای محتوای سفارشی، به دلیل اینکه 61 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که در مورد یک شرکت که محتوای سفارشی را ارائه می دهد، احساس بهتر و علاقه بیشتری دارند و همچنین احتمال بیشتری نیز برای خرید از این شرکت ها وجود دارد. با این حال یکی از مشکلاتی که ما با ان روبرو هستیم این  است که برندهای مختلف و بازاریابان می‌گویند که می خواهند محتوای ویروسی ایجاد کنند. محتوی تنها به عنوان یک نتیجه از "کیفیت" و "توزیع گسترده" به ویروس تبدیل می شود. در این پست ما برخی از راه هایی را که می توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری محتوایی تان به هدر نمیرود مورد بحث قرار می دهیم.

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما واقعا عالی است

وب پر از محتوای با کیفیت پایین است و ما به بیشتر آن نیازی نداریم.اگر قصد دارید بخشی از بودجه بازاریابی خود را در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید،زمانی را صرف کنید تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما فرصتی برای مبارزه و منتخب شدن دارد.ازخودتان بپرسید که آیا محتوای شما در واقع ارزش منحصر به فردی در وب ارائه می دهد یا نه؟ آیا شامل اطلاعاتی می شود یا سرگرم کننده است؟هنگامی که شما می توانید به این سوالات  با یک "بله" محکم  پاسخ دهید، پس شما آماده هستیدکه روند ترویج محتوای خودرا آغاز کنید.

محتوای خود را با شبکه های موجود خود به اشتراک بگذارید

 اگر به نظر شناخته شده نمرسید اما مردم شما را میشناسند و به خواندن و به اشتراک گذاری محتوای شما علاقه نشان میدهند شما میتوانید از این اهرم قدرت ارتباط خودتان با کاربران استفاده کرده و پیش از انکه خودتان کاری انجام دهید این محتوا را توزیع کنید.میزان واکنش آنها را از طریق مشارکتشان اندازه  گیری کرده و بسنجید و همچنین این اشتراکات اجتماعی به شما می آموزد که چگونه محتوای شما ممکن است با دیگران ارتباط برقرار کند که همین روال را با دیگران نیز تکرار کنید.این شبکه همچنین می تواند هر گونه اشتباه یا خطای جزئی را قبل از رسیدن به مخاطبان گسترده تر، در معرض دید قرار دهد.

فهرستی از رسانه ها و نشریات را تهیه کنید

فقط با جستجوی گوگل GOOG + 0٪ برای نشریات و وبلاگ های محبوب آنلاین در کمین خود، می توانید شروع به جمع آوری لیستی از سایت هایی کنید که به طور بالقوه محتوای شما را انتخاب می کنند. اکثر وبلاگ ها و نشریات آنلاین اطلاعات تماس و یا فرم های ثبت نام را از قبل تهیه می کنند.پلت فرم های دیگر مانند Buzzstream و Vision می تواند به شما در یافتن وبلاگ نویس های قدرتمند و روزنامه نگاران کمک کند که ممکن است علاقه مند به توزیع محتوای شما باشند.ابتدا شناسایی کنید که چه کسی را میخواهید پیگیری و دنبال کنید سپس از طریق کانال های اجتماعی با انها بصورت انلاین ارتباط برقرار کنید.

پیغام خودرابسازید

اگر می خواهید روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان پرکار و متخصص محتوای خود را داشته باشید، باید پیفام خود را برجسته نشان دهید.آیا پیام خود را با ذکر نام نام روزنامه نگار و چیزی که در مورد محتوای آنها دوست دارید، شخصی کرده اید؟آیا شما توضیح دادید که چرا محتوای شما برای مخاطبان ارزشمند است؟اینها همه سوالات مهمی هستند که باید زمانیکه میخواهید ایمیل های تبلیغاتی خود را طراحی می کنید از خود بپرسید.

روابط خود را حفظ کنید

درست مثل هر رابطه دیگر که در زندگی یا کسب و کار شما وجود دارد، اطمینان حاصل کنید که با این افراد ارتباط برقرار کرده و ان را حفظ میکنید.شما هرگز نمی دانید که چه فرصت های ممکن است در طول زمان ایجاد شود.اگر یک وبلاگ نویس یا یک روزنامه نگار محتوای شما را انتخاب نکرده باشد این بدان معنا نیست که در اینده این اتفاق نخواهد افتاد.

زمان کافی در حوزه تبلیغات سرمایه گذاری کنید

یکی از دیگر  اشتباهاتی که نشانگرهای محتوا مبتدی مرتکب میشوند این است که آنها  زمان کافی برای انجام فعالیت های تبلیغاتی و ارتقاء خود اختصاص نمی دهند.بسیاری از شرکت ها هفته  ها یا ماه ها زمان را صرف ایجاد یک قطعه محتوا شگفت انگیز می کنند، اما تنها یک یا دو ساعت را صرف تلاش هایی برای  توزیع میکنند. حتی محتواهای وسیع  نیاز به تلاش  و ارتقاء بسیاری  دارد.در حقیقت، به گفته کارشناسان صنعت برای هر ساعتی که  شما در ایجاد محتوا صرف می کنید باید یک ساعت در زمینه  فعالیت های تبلیغاتی  و توزیع محتوا صرف کنید.به عنوان مثال اگر شما ۵۰ ساعت وقت ایجاد یک Infographic کردید باید ۵۰ ساعت دیگر آن را تبلیغ کنید.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، اطمینان حاصل کنید که استراتژی مناسب را در دست داشته باشید، زمان برابر در ایجاد و توزیع محتوا صرف کنید و موفقیت خود را اندازه گیری و ارزیابی کنید. بازاریابی محتوا موفقیت آمیز رتبه بندی های آلی را افزایش می دهد و ترافیک  محتوا را به صفحات وب شما هدایت می کند.با در نظر داشتن پاسخ های مناسب به درخواست ها و استراتژی های تبدیل، نتیجه نهایی افزایش درآمد خواهد بود.

LocalTheme

Help