Messages

PagesMy Pages
How to run InfluxDB with docker

How to run InfluxDB with docker

client-server model (client-server architecture)

client-server model (client-server architecture)

Client

Client

Advanced Message Queuing Protocol (AMQP)

Advanced Message Queuing Protocol (AMQP)

PHP: printf() function

PHP: printf() function

چرا طراحی مهم است؟

چرا طراحی مهم است؟

Why is Responsive Design So Important?

Why is Responsive Design So Important?

آیا طراحی رسپانسیو سایت برای تجارت شما مهم است؟

آیا طراحی رسپانسیو سایت برای تجارت شما مهم است؟

Is responsive web design crucial to your business?

Is responsive web design crucial to your business?

What a Blog Can Do For Your Small Business / viraweb123

What a Blog Can Do For Your Small Business / viraweb123

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

PHP Enums

PHP Enums

سئو سایت با طراحی یک استراتژی حرفه‌ای برای تولید محتوا

سئو سایت با طراحی یک استراتژی حرفه‌ای برای تولید محتوا

PHP RabbitMq: Getting Start

PHP RabbitMq: Getting Start

SEO content strategy: How to grow visits by 300% in one year

SEO content strategy: How to grow visits by 300% in one year

سئو سایت به طبیعی ترین روش ممکن

سئو سایت به طبیعی ترین روش ممکن

سئوی بهتر سایت در طراحی / ویراوب123

سئوی بهتر سایت در طراحی / ویراوب123

TinyMCE: Quick start

TinyMCE: Quick start

Does Flexbox Have a Performance Problem?

Does Flexbox Have a Performance Problem?

سلسله مراتب نیازهای فنی seo

سلسله مراتب نیازهای فنی seo

The technical SEO hierarchy of needs

The technical SEO hierarchy of needs

React vs. Angular

React vs. Angular

10 استراتژی برای بازاریابی تجارت آنلاین شما

10 استراتژی برای بازاریابی تجارت آنلاین شما

10 Strategies for Marketing Your Business Online

10 Strategies for Marketing Your Business Online

بازاریابی وبلاگ:چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

بازاریابی وبلاگ:چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

Blog Marketing: What Is It and How to Do It

Blog Marketing: What Is It and How to Do It

Responsive iframe widget

Responsive iframe widget

10 مزیت و معایب خرید آنلاین

10 مزیت و معایب خرید آنلاین

Top 10 Benefits of Online Shopping (and 10 Disadvantages)

Top 10 Benefits of Online Shopping (and 10 Disadvantages)

5 کار پس از ایجاد وب سایت

5 کار پس از ایجاد وب سایت

Home Login Logout

اگر زمانی را برای دنبال کردن بازاریابی آنلاین صرف کرده باشید، شما با عبارت بازاریابی محتوی کاملا آشنایی پیدا خواهید کرد. بازاریابی محتوا شامل ایجاد مطالب محرمانه است که به طور مستقیم تبلیغی نیست اما برای مخاطبان شما ارزشی را فراهم می‌کند.

اکثر مصرف کنندگان و مشتریان بر این باورند که مارک‌ها یا برند هایی که زمان و هزینه صرف تولید محتوی سفارشی می‌کنند واقعا برای ایجاد یک ارتباط مناسب هستند.  محتوای دیجیتال عالی می تواند در قالب وبلاگ ها، فتوشاپ، ویدیو، مقاله های سفید، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر باشد. بازاریابی محتوا به درستی یکی از بهترین راه های ایجاد اعتماد به نام تجاری و کنترل ترافیک و فروش است. طبق نظر شورای محتوای سفارشی، به دلیل اینکه 61 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که در مورد یک شرکت که محتوای سفارشی را ارائه می دهد، احساس بهتر و علاقه بیشتری دارند و همچنین احتمال بیشتری نیز برای خرید از این شرکت ها وجود دارد. با این حال یکی از مشکلاتی که ما با ان روبرو هستیم این  است که برندهای مختلف و بازاریابان می‌گویند که می خواهند محتوای ویروسی ایجاد کنند. محتوی تنها به عنوان یک نتیجه از "کیفیت" و "توزیع گسترده" به ویروس تبدیل می شود. در این پست ما برخی از راه هایی را که می توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری محتوایی تان به هدر نمیرود مورد بحث قرار می دهیم.

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما واقعا عالی است

وب پر از محتوای با کیفیت پایین است و ما به بیشتر آن نیازی نداریم.اگر قصد دارید بخشی از بودجه بازاریابی خود را در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید،زمانی را صرف کنید تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما فرصتی برای مبارزه و منتخب شدن دارد.ازخودتان بپرسید که آیا محتوای شما در واقع ارزش منحصر به فردی در وب ارائه می دهد یا نه؟ آیا شامل اطلاعاتی می شود یا سرگرم کننده است؟هنگامی که شما می توانید به این سوالات  با یک "بله" محکم  پاسخ دهید، پس شما آماده هستیدکه روند ترویج محتوای خودرا آغاز کنید.

محتوای خود را با شبکه های موجود خود به اشتراک بگذارید

 اگر به نظر شناخته شده نمرسید اما مردم شما را میشناسند و به خواندن و به اشتراک گذاری محتوای شما علاقه نشان میدهند شما میتوانید از این اهرم قدرت ارتباط خودتان با کاربران استفاده کرده و پیش از انکه خودتان کاری انجام دهید این محتوا را توزیع کنید.میزان واکنش آنها را از طریق مشارکتشان اندازه  گیری کرده و بسنجید و همچنین این اشتراکات اجتماعی به شما می آموزد که چگونه محتوای شما ممکن است با دیگران ارتباط برقرار کند که همین روال را با دیگران نیز تکرار کنید.این شبکه همچنین می تواند هر گونه اشتباه یا خطای جزئی را قبل از رسیدن به مخاطبان گسترده تر، در معرض دید قرار دهد.

فهرستی از رسانه ها و نشریات را تهیه کنید

فقط با جستجوی گوگل GOOG + 0٪ برای نشریات و وبلاگ های محبوب آنلاین در کمین خود، می توانید شروع به جمع آوری لیستی از سایت هایی کنید که به طور بالقوه محتوای شما را انتخاب می کنند. اکثر وبلاگ ها و نشریات آنلاین اطلاعات تماس و یا فرم های ثبت نام را از قبل تهیه می کنند.پلت فرم های دیگر مانند Buzzstream و Vision می تواند به شما در یافتن وبلاگ نویس های قدرتمند و روزنامه نگاران کمک کند که ممکن است علاقه مند به توزیع محتوای شما باشند.ابتدا شناسایی کنید که چه کسی را میخواهید پیگیری و دنبال کنید سپس از طریق کانال های اجتماعی با انها بصورت انلاین ارتباط برقرار کنید.

پیغام خودرابسازید

اگر می خواهید روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان پرکار و متخصص محتوای خود را داشته باشید، باید پیفام خود را برجسته نشان دهید.آیا پیام خود را با ذکر نام نام روزنامه نگار و چیزی که در مورد محتوای آنها دوست دارید، شخصی کرده اید؟آیا شما توضیح دادید که چرا محتوای شما برای مخاطبان ارزشمند است؟اینها همه سوالات مهمی هستند که باید زمانیکه میخواهید ایمیل های تبلیغاتی خود را طراحی می کنید از خود بپرسید.

روابط خود را حفظ کنید

درست مثل هر رابطه دیگر که در زندگی یا کسب و کار شما وجود دارد، اطمینان حاصل کنید که با این افراد ارتباط برقرار کرده و ان را حفظ میکنید.شما هرگز نمی دانید که چه فرصت های ممکن است در طول زمان ایجاد شود.اگر یک وبلاگ نویس یا یک روزنامه نگار محتوای شما را انتخاب نکرده باشد این بدان معنا نیست که در اینده این اتفاق نخواهد افتاد.

زمان کافی در حوزه تبلیغات سرمایه گذاری کنید

یکی از دیگر  اشتباهاتی که نشانگرهای محتوا مبتدی مرتکب میشوند این است که آنها  زمان کافی برای انجام فعالیت های تبلیغاتی و ارتقاء خود اختصاص نمی دهند.بسیاری از شرکت ها هفته  ها یا ماه ها زمان را صرف ایجاد یک قطعه محتوا شگفت انگیز می کنند، اما تنها یک یا دو ساعت را صرف تلاش هایی برای  توزیع میکنند. حتی محتواهای وسیع  نیاز به تلاش  و ارتقاء بسیاری  دارد.در حقیقت، به گفته کارشناسان صنعت برای هر ساعتی که  شما در ایجاد محتوا صرف می کنید باید یک ساعت در زمینه  فعالیت های تبلیغاتی  و توزیع محتوا صرف کنید.به عنوان مثال اگر شما ۵۰ ساعت وقت ایجاد یک Infographic کردید باید ۵۰ ساعت دیگر آن را تبلیغ کنید.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، اطمینان حاصل کنید که استراتژی مناسب را در دست داشته باشید، زمان برابر در ایجاد و توزیع محتوا صرف کنید و موفقیت خود را اندازه گیری و ارزیابی کنید. بازاریابی محتوا موفقیت آمیز رتبه بندی های آلی را افزایش می دهد و ترافیک  محتوا را به صفحات وب شما هدایت می کند.با در نظر داشتن پاسخ های مناسب به درخواست ها و استراتژی های تبدیل، نتیجه نهایی افزایش درآمد خواهد بود.

LocalTheme

Help