Messages

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

Why is Website Traffic Important to My Business?

Why is Website Traffic Important to My Business?

ترافیک وب

ترافیک وب

Web traffic

Web traffic

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت  شما مفید باشد

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت شما مفید باشد

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

Native HTML5 Drag and Drop

Native HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

Step Organization in Java

Step Organization in Java

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

A Guide to Cucumber Best Practices

A Guide to Cucumber Best Practices

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

Angular 1 using redux architecture

Angular 1 using redux architecture

Google Analytics for Nonprofits

Google Analytics for Nonprofits

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

SEO Tools for beginners

SEO Tools for beginners

Home Login Logout

راهنمای مبتدی به کنسول جستجوی گوگل

آیا وب سایت خود را دارید یا وب سایت شرکتی را که برای آن کار می کنید ، حفظ می کنید؟ البته برای انجام این کار صحیح ، باید توجه جدی به عملکرد وب سایت خود داشته باشید. با ما همراه باشید ...

راهنمای مبتدی کنسول جستجوی گوگل

آیا وب سایت خود یا وب سایت شرکتی را که با آن کار می کنید ، حفظ می کنید؟ البته برای انجام این کار صحیح ، باید توجه جدی به عملکرد وب سایت خود داشته باشید. Google ابزارهای مختلفی برای جمع آوری و تحلیل داده های وب سایت شما ارائه می دهد. احتمالاً قبلاً از Google Analytics و Google Search Console شنیده اید. این ابزارها برای همه افرادی که دارای وب سایت هستند قابل استفاده هستند و می توانند بینش بسیار ارزشمندی در مورد وب سایت شما ارائه دهند.

چرا همه افراد دارای وب سایت باید از کنسول جستجوی Google استفاده کنند؟

کنسول جستجوی Google ایجاد شده است تا به راحتی عملکرد وب سایت شما را ردیابی کند. می توانید از حساب جستجوی Google خود بینش ارزشمندی بدست آورید ، بدین معنی که می توانید ببینید بخشی از وب سایت شما به کار نیاز دارد. این می تواند یک بخش فنی از وب سایت شما باشد ، مانند تعداد فراینده خطاها که باید برطرف شوند. این همچنین می تواند به یک کلمه کلیدی خاص توجه بیشتری کند زیرا رتبه ها یا برداشت ها در حال کاهش است.

علاوه بر دیدن این نوع داده ، هنگامی که خطاهای جدید توسط کنسول جستجوی Google مشاهده می شود ، اعلان های نامه را دریافت خواهید کرد. به دلیل این اعلان ها ، شما به سرعت از مواردی که باید برطرف کنید آگاه هستید.

تنظیم یک حساب کاربری

برای شروع استفاده از کنسول جستجوی Google ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در کنسول جستجوی جدید Google ،

با کلیک بر روی دکمه "افزودن یک ویژگی" می توانید وب سایت مورد نظر خود را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که آدرس اینترنتی صحیح را اضافه می کنید ، در صورت داشتن یک وب سایت https و با یا بدون "www" با "https" همراه باشید. برای جمع آوری داده های مناسب ، مهم است که نسخه مناسب را اضافه کنید:


وقتی وب سایت اضافه کردید ، باید تأیید کنید که مالک آن هستید. گزینه های مختلفی برای تأیید مالکیت شما وجود دارد.

برای کاربرانی که از WordPress استفاده می کنند از SEO Yoast استفاده می کنیم از روش "برچسب HTML" استفاده می کنیم:


به راحتی می توانید این کد را کپی کرده و آن را در برگه 'Tools Webmaster' در افزونه Yoast SEO قرار دهید:


پس از ذخیره این ، می توانید به کنسول جستجوی Google برگردید و بر روی دکمه "تأیید" کلیک کنید تا تأیید شود. اگر همه چیز خوب باشد ، یک پیام موفقیت آمیز دریافت خواهید کرد و GSC شروع به جمع آوری داده ها برای وب سایت خود می کند.


ویژگی های موجود در کنسول جستجوی Google

اکنون حساب خود را تنظیم کرده اید که قدم بعدی چیست؟ خوب ، وقت آن است که به برخی از داده های خود بپردازیم! ما برخی از گزارش ها و اطلاعات موجود در بقیه این مقاله را بررسی خواهیم کرد.


Performance

در برگه عملکرد ، می توانید ببینید که وب سایت شما در چه صفحات و چه کلمات کلیدی قرار دارد. در نسخه قدیمی GSC می توانید داده های حداکثر 90 روز گذشته را مشاهده کنید اما در نسخه جدید می توانید داده ها را تا 16 ماه مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که داده ها از لحظه تنظیم حساب خود در دسترس هستند.

اگر زبانه عملکرد را مرتباً چک کنید ، می توانید به سرعت مشاهده کنید که چه کلمات کلیدی یا چه صفحاتی نیاز به توجه و بهینه سازی بیشتری دارند. پس از کجا شروع کنیم؟ در برگه عملکرد ، لیستی از "نمایش داده شد" ، "صفحات" ، "کشور" یا "دستگاه" را مشاهده می کنید. هر یک از این بخش ها را می توان با تعداد "کلیک" ، "برداشت" ، "میانگین CTR" یا "موقعیت متوسط" طبقه بندی کرد. ما هریک از آنها را در زیر توضیح خواهیم داد:


1. کلیک 

میزان کلیک به شما می گوید که چند مرتبه افراد روی نتایج جستجوی Google روی وب سایت شما کلیک می کنند. این شماره می تواند چیزی درباره عملکرد عناوین صفحه شما و توضیحات متا بگوید: اگر فقط چند نفر روی نتیجه شما کلیک کنند ، ممکن است نتیجه شما در نتایج جستجو بی نظیر باشد. این می تواند مفید باشد که بررسی کنید چه نتایج دیگری در اطراف شما نمایش داده می شود تا ببینید چه چیزی می تواند برای قطعه قطعه شما بهینه شود

موقعیت نتیجه جستجو نیز بر تعداد کلیک های البته تأثیر دارد. اگر صفحه شما در 3 صفحه اول نتایج Google قرار دارد ، به طور خودکار تعداد بیشتری کلیک از صفحه ای که در صفحه دوم نتایج جستجو قرار دارد ، دریافت می کند.


2. برداشت‌ها

برداشت ها به شما می گوید که چند بار وب سایت شما به طور کلی یا چند صفحه خاص در نتایج جستجو نشان داده می شود. به عنوان مثال ، در حساب GSC وب سایت خود ما ، Yoast SEO یکی از کلمات کلیدی است که وب سایت ما برای آن رتبه بندی می کند. تعداد برداشتهای نشان داده شده پس از این کلمه کلیدی نشان می دهد که چند بار وب سایت ما برای آن کلمه کلیدی در نتایج جستجوی Google نشان داده می شود. شما هنوز نمی دانید که کدام صفحه برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شده است.


پس از آن ، می توانید به برگه "صفحات" بروید تا ببینید چه صفحات دقیقاً برای این کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند. آیا آن صفحات همان صفحاتی هستند که می خواهید برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی کنید؟ اگر اینگونه نباشد ، ممکن است لازم باشد صفحه مورد نظر برای رتبه بندی را بهینه کنید. به نوشتن مطالب بهتری که حاوی کلمه کلیدی در آن صفحه است ، اضافه کردن پیوندهای داخلی از صفحات یا پست های مربوط به صفحه ، سریعتر بارگذاری صفحه و غیره فکر کنید.

3. CTR متوسط

CTR - نرخ کلیک - به شما می گوید چه درصد از افرادی که وب سایت شما را در نتایج جستجو مشاهده کرده اند به وب سایت شما نیز کلیک کرده اند. احتمالاً می دانید که رتبه های بالاتر بیشتر منجر به افزایش نرخ کلیک بیشتر می شوند.

با این حال ، موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید خود را برای افزایش CTR انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید توضیحات متا را بازنویسی کنید و آن را جذاب تر کنید. هنگامی که توضیحات سایت شما از نتایج دیگر متمایز است ، احتمالاً تعداد بیشتری از افراد روی نتیجه شما کلیک می کنند و CTR شما افزایش می یابد. به خاطر داشته باشید اگر هنوز رتبه اول در صفحه اول نیستید ، این تأثیر بزرگی نخواهد داشت. شاید بهتر باشد برای بهبود رتبه خود موارد دیگر را امتحان کنید.

4- موقعیت متوسط

آخرین مورد در این لیست "موقعیت متوسط" است. این به شما می گوید میانگین رتبه بندی یک کلمه کلیدی یا صفحه خاص در مدت زمانی که شما انتخاب کرده اید چیست. البته ، این موقعیت همیشه قابل اعتماد نیست زیرا به نظر می رسد تعداد بیشتری از افراد نتایج جستجوی متفاوتی را کسب می کنند. به نظر می رسد Google بهتر و بهتر می داند که کدام نتیجه برای کدام بازدید کننده مناسب است. با این وجود ، اگر این کلیک ، برداشت و میانگین CTR قابل توضیح باشد ، این شاخص هنوز به شما ایده می دهد.

پوشش فهرست

یک برگه فنی اما بسیار با ارزش در کنسول جستجوی Google ، "پوشش صفحه" است. این بخش نشان می دهد که از آخرین به روزرسانی ، چه تعداد صفحه در نمایه گوگل قرار دارند ، چند صفحه وجود ندارد و چه خطاها و هشدارهایی باعث ایجاد مشکل در فهرست بندی صحیح گوگل در صفحات شما شده است.

توصیه می کنیم این برگه را مرتباً بررسی کنید تا ببینید چه خطاها و هشدارهایی در وب سایت شما ظاهر می شود. با این حال ، وقتی Google خطاهای جدیدی پیدا کرد ، اعلان هایی را دریافت می کنید. وقتی چنین اعلانی دریافت می کنید ، می توانید خطا را با جزئیات بیشتری در اینجا بررسی کنید.

ممکن است متوجه شوید که خطاها ایجاد می شوند وقتی ، به عنوان مثال ، تغییر مسیر به درستی کار نمی کند ، یا Google در حال یافتن کد شکسته یا صفحات خطا در موضوع شما است.

با کلیک بر روی پیوند ، می توانید خطا را با عمق بیشتری تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید URL های خاص چه تاثیری دارند. وقتی خطا را برطرف کردید می توانید آن را به عنوان ثابت علامت بزنید تا مطمئن شوید Google دوباره URL را آزمایش خواهد کرد:

چند مورد وجود دارد که شما باید هنگام بررسی گزارشهای پوشش خود به دنبال آنها باشید:

  • اگر در حال نوشتن مطالب جدید هستید ، صفحات فهرست بندی شده شما باید به طور مرتب در حال افزایش باشد. این به شما دو چیز می گوید: Google می تواند سایت شما را فهرست بندی کند و شما سایت خود را با اضافه کردن محتوا زنده نگه دارید.
  • مراقب قطره های ناگهانی باشید! این ممکن است بدان معنی باشد که Google در دسترسی به (همه) وب سایت شما مشکل دارد. ممکن است چیزی Google را مسدود کند. خواه تغییر robots.txt باشد یا سروری که پایین است: باید به آن توجه کنید!
  • سنگرهای ناگهانی (و غیر منتظره) در نمودار ممکن است به معنای مشکلی با محتوای تکراری (مانند هر دو وب سایت و غیر www ، مجازات های اشتباه و غیره) ، ایجاد صفحات به صورت خودکار یا حتی هک شدن باشد.

توصیه می کنیم این نوع موقعیت ها را از نزدیک کنترل کرده و خطاها را به سرعت برطرف کنید ، زیرا بسیاری از خطاها می توانند سیگنال کیفیت پایین (نگهداری بد) را به Google ارسال کنند.

AMP

در زیر پوشش نمایه ، می توانید برگه "AMP" را پیدا کنید. AMP مخفف صفحات شتاب موبایل است: صفحات سریع تلفن همراه رعد و برق. اگر AMP را برای وب سایت خود تنظیم کرده اید ، می توانید خطاهای موجود در کنسول جستجوی Google را بررسی کنید. در این بخش می توانید صفحات معتبر AMP ، معتبر با هشدارها و خطاها را مشاهده کنید:

در زیر نمودار موارد ذکر شده است. اگر روی یکی از مشکلات کلیک کنید ، می توانید URL های آسیب دیده را مشاهده کنید. درست همانطور که در بخش فهرست بندی GSC می توانید در صورت برطرف کردن مشکل ، اصلاح خود را تأیید کنید.

پست های شغلی

در این برگه ، شما می توانید لیست های شغلی خود را لیست کرده و عملکرد آنها را پیگیری کنید. اگر خطایی وجود داشته باشد ، آنها را در اینجا مشاهده خواهید کرد. این مهمترین ویژگی GSC نیست ، اما می تواند برای شرکت ها یا وب سایت های خاصی ارزشمند باشد.


مناسبت ها


در این بخش بازخورد مفیدی در مورد نشانه گذاری ساختار یافته شما برای وقایع ارائه می شود. رویدادها می توانند پیچیده باشند تا به صورت صحیح برچسب گذاری شوند ، بنابراین این می تواند یک گزارش بسیار مفید برای پیدا کردن مکانهایی باشد که می خواهید جزئیاتی مانند تاریخ و مکان را نیشگون بگیرید.

نقشه سایت

نقشه سایت XML مانند نقشه راه به تمام صفحات و پست های مهم وب سایت شما است. ما فکر می کنیم هر وب سایت از داشتن یک سایت سود می برد. آیا افزونه Yoast SEO ما در وب سایت شما اجرا شده است؟ سپس به طور خودکار نقشه سایت XML را در اختیار دارید. اگر اینطور نیست ، توصیه می کنیم یک مورد ایجاد کنید تا مطمئن شوید Google می تواند مهمترین صفحات و پست های شما را به راحتی پیدا کند.

در برگه نقشه سایت XML کنسول جستجوی Google می توانید به Google بگویید که نقشه سایت XML در سایت شما قرار دارد:


ما به همه توصیه می کنیم که URL نقشه سایت XML خود را در GSC وارد کنند تا Google به راحتی آن را پیدا کند. علاوه بر آن ، می توانید به سرعت مشاهده کنید که نقشه سایت شما خطا می کند یا مثلاً برخی از صفحات ایندکس نشده اند. با بررسی منظم این ، مطمئن هستید که Google می تواند نقشه سایت XML شما را به درستی پیدا کرده و بخواند.

ما توصیه می کنیم به طور مرتب بخش نقشه سایت XML را در افزونه خود بررسی کنید تا مدیریت کنید که کدام نوع پست یا طبقه بندی شما در نقشه های خود از آن استفاده کنید!


پیوندها

در لینک های مربوط به بخش سایت خود ، می توانید ببینید که چه تعداد پیوند از سایتهای دیگر به وب سایت شما نشان می دهد. علاوه بر این ، شما می توانید ببینید که چه وب سایت ها پیوند دارند ، چه تعداد پیوندی به آن وب سایت ها دارند و در آخر اینکه از چه متون لنگرگاهی بیشترین استفاده را به وب سایت شما دارند. این می تواند اطلاعات ارزشمندی باشد زیرا پیوندها هنوز برای سئو بسیار مهم هستند.


در بخش پیوندهای داخلی ، می توانید بررسی کنید که صفحات وب سایت شما بیشتر از سایر نقاط سایت شما مرتبط هستند. این لیست برای تجزیه و تحلیل منظم می تواند ارزشمند باشد زیرا می خواهید مهمترین صفحات و ارسال های شما بیشترین لینک داخلی را داشته باشند. با انجام این کار ، اطمینان حاصل می کنید که Google همچنین سنگ های سنگی شما را می فهمد.


قابلیت استفاده موبایل

برگه قابلیت استفاده تلفن همراه در این بخش مشکلات مربوط به قابلیت استفاده در وب سایت تلفن همراه یا صفحات خاص تلفن همراه را به شما نشان می دهد. از آنجا که ترافیک تلفن همراه در سراسر جهان رو به افزایش است ، توصیه می کنیم این کار را به طور مرتب بررسی کنید. اگر سایت تلفن همراه شما کاربر پسند نباشد ، تعداد زیادی بازدید کننده سریع آن را ترک می کنند.


اقدامات دستی

برگه اقدامات دستی همان شخصی است که شما نمی خواهید برای دیدن هر چیزی وارد شوید. اگر سایت شما توسط Google مجازات می شود ، اطلاعات بیشتری را از اینجا دریافت خواهید کرد. اگر سایت شما تحت تأثیر یک اقدام دستی قرار دارد ، از طریق ایمیل نیز به شما پیام داده می شود.

تعدادی سناریو وجود دارد که می تواند منجر به این نوع مجازات ها شود ، از جمله:

  • شما پیوندهای غیرطبیعی و خریداری شده دارید
    مطمئن شوید که  از طریق  سایت به سایت شما با ارزش هستند ، نه فقط برای سئو. ترجیحا پیوندهای شما از مطالب مرتبط تهیه شده و برای خوانندگان شما پیوند دارند.
  • سایت شما هک شده است
    پیامی مبنی بر هک شدن سایت شما توسط شخص ثالث احتمالاً هک شده است. Google ممکن است سایت شما را به خطر بیاندازد یا رتبه شما را پایین بیاورد.

  • اگر Google را "cloaking" کنید ، مخفی می کنید (یعنی عمداً با محتوای متفاوت از کاربران نشان می دهید ، برای تصمیم گیری در مورد هر یک از آنها) ، یا از تغییر مسیرهای "دزدگیر" استفاده می کنید (به عنوان مثال ، مخفی کردن آدرس های اینترنتی وابسته) ، سپس شما رهنمودهای Webmaster Google را نقض می کنید.
  • Plain Spam به طور
    خودکار تولید شده ، محتوای خراشیده شده و cloaking تهاجمی می تواند باعث شود گوگل در لیست سایت شما قرار بگیرد.
  • نشانه گذاری ساختاری Spammy
    اگر از قطعه های غنی برای عناصر بی ربط بیش از حد در یک صفحه استفاده می کنید ، یا محتویاتی را که برای بازدید کننده پنهان شده است ، علامت گذاری کنید. آنچه لازم است را مشخص کنید و همه چیز لازم نیست.

ویژگی های موجود در نسخه جدید کنسول جستجوی Google نیست

همانطور که شاید متوجه شده باشید هنوز همه ویژگی ها در نسخه جدید کنسول جستجوی Google ادغام نشده اند. گوگل توضیح می دهد که این می تواند دو دلیل داشته باشد: ممکن است آنها روش بهتری برای ارائه داده ها پیدا کرده اند یا هنوز در مراحل انتقال ویژگی به نسخه جدید هستند. همانطور که قبلاً گفته شد ، هنگامی که پیشرفت در زمینه مهاجرت حاصل شود ، این پست را به روز خواهیم کرد.

نسخه قدیمی GSC هنوز هم برای همه در دسترس است. بنابراین ، چرا باید یک بار به نسخه قدیمی برگردید؟ ما ویژگی هایی را که در نسخه جدید وجود ندارد ، لیست می کنیم ، اما به نظر می رسد این نکته ارزشمند است که در ادامه مطلب مورد توجه قرار گیرد.

ظاهر جستجو

از بخش «ظاهر جستجو» کنسول جستجوی قدیمی Google ، ویژگی های زیر را در نسخه جدید از دست می دهیم: « داده های ساخت یافته » ، « کارت های غنی » ، « داده های برجسته » و « پیشرفت های HTML ».

اگر داده های ساختاری را به وب سایت خود اضافه کرده اید ، توصیه می کنیم برگه داده های ساخت یافته نسخه قدیمی را مرتباً بررسی کنید. در اینجا خواهید دید که آیا همه داده های ساختاری شناخته شده توسط Google و خطاها ذکر شده اند. اگر داده های ساختاری شده ای را برای کارت های ثروتمند اضافه کرده اید ، می توانید در برگه کارتهای ثروتمند خطاها را بررسی کنید. از نشانگر داده می توان برای نشانه گذاری صفحات خود استفاده کرد بدون اینکه خودتان کدی کنید. می توانید در اینجا بیشتر به عمق بیشتری درباره کنسول جستجوی Google و داده های ساخت یافته بخوانید.

در آخرین ویژگی از دست رفته در ظاهر ظاهر جستجو ، پیشرفت های HTML ، می توانید به راحتی ، عناوین تکراری یا عناوین کاملاً کوتاه را که می توانید بهبود دهید ، به راحتی بررسی کنید. این لیست ها می تواند یک انتخاب آسان باشد: بهینه سازی عناوین و توضیحات متا شما ممکن است رتبه بندی و CTR شما را افزایش دهد.

هدفگذاری بین المللی

برگه هدفگذاری بین المللی برای وب سایت هایی که دارای صفحات به زبان های مختلف هستند و افرادی را در کشورها یا مناطق مختلف هدف قرار می دهند مهم است. هنگامی که hreflang را به وب سایت خود پیاده سازی کرده اید ، می توانید خطاهای موجود در این بخش از GSC را بررسی کنید.

آمار خزیدن

در برگه خزیدن ، می توانید بخش های "خطاهای خزیدن" ، "آمار خزیدن" ، "Fetch as Google" ، "Robots.txt test" ، "نقشه سایت" و "پارامترهای URL" را پیدا کنید.

به نظر می رسد شما می توانید برخی از خطاهای خزیدن را در برچسب پوشش جدید فهرست پیدا کنید اما اگر به حساب کاربری خود نگاه کنیم ، در نسخه جدید همه خطاهای خزیدن را نمی بینیم. این بدان معنی است که بررسی خطاهای خزیدن هنوز در نسخه قدیمی GSC مهم است. وقتی خطای خزیدن را برطرف کردید می توانید آن را به عنوان ثابت علامت بزنید. آمار خزیدن هنوز درج نشده است ، بنابراین می توانید آن آمار را در نسخه قدیمی پیدا کنید.

آمار خزیدن چیزی در مورد تعداد صفحه های خزنده روزانه ، چند کیلوبایت در روز بارگیری و چند بار برای بارگیری یک صفحه می گوید. اگر به نظر می رسد یکی از نمودارها کاهش می یابد ، می دانید که timeto کاری در مورد آن انجام دهد.

ویژگی واکشی Google به شما این امکان را می دهد تا ببینید که آیا Google می تواند به یک صفحه خاص دسترسی صحیح داشته باشد ، چگونه دقیقاً صفحه را ارائه می دهد و آیا منابع مسدود شده در صفحه وجود دارد یا خیر. می توانید صفحات خود را هم برای دسک تاپ و هم برای موبایل آزمایش کنید تا تفاوت بین آن ها مشاهده شود.

تست کننده robots.txt ساخته شده است تا robots.txt شما را اضافه کند و در صورت بروز هرگونه خطا یا هشدار ، آزمایش کند. همچنین می توانید URL های مشخصی را برای بررسی اینکه آیا آنها مسدود شده اید یا خیر اضافه کنید.

نقشه های نقشه در حال حاضر به نسخه جدید GSC منتقل شده است ، بنابراین زمان آخرین ویژگی از برگه crawl: پارامترهای URL است. در بخش پارامترهای URL ، می توانید پارامترهایی را برای وب سایت خود اضافه کنید و به Google بگویید که چگونه باید با آنها برخورد شود. اگر می خواهید از این موارد استفاده کنید ، توصیه می کنیم دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. فقط پارامترهایی را اضافه نکنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. این می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در سئو سایت شما شود.

مسائل امنیتی

آخرین و مهمترین نکته: در زبانه مسائل مربوط به امنیت ، وقتی به نظر می رسد وب سایت شما دارای مشکل امنیتی است ، اعلانی را دریافت خواهید کرد.

آیا قبلاً از کنسول جستجوی Google برای وب سایت خود استفاده می کنید؟ اگر اینگونه نباشد ، ما قطعاً توصیه می کنیم یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید شروع به جمع آوری داده ها در مورد وب سایت خود کنید. فکر می کنید چیزی از دست رفته است؟ احساس رایگان برای ترک نظر!

alireza tadayon

آخرین خبرها

ساخته شده با شور و عشق تا به هر کس شانس معرفی شدن به دنیا  داده شده باشد
تمام حقوق این سایت محفوظ است برای ویراوب
مقررات - حریم خصوصی - تخلف

LocalTheme

Help