Messages

Add a Signup Form to Your Website

Add a Signup Form to Your Website

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

Why is Website Traffic Important to My Business?

Why is Website Traffic Important to My Business?

ترافیک وب

ترافیک وب

Web traffic

Web traffic

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت  شما مفید باشد

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت شما مفید باشد

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

Native HTML5 Drag and Drop

Native HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

Step Organization in Java

Step Organization in Java

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

A Guide to Cucumber Best Practices

A Guide to Cucumber Best Practices

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

Angular 1 using redux architecture

Angular 1 using redux architecture

Google Analytics for Nonprofits

Google Analytics for Nonprofits

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

Home Login Logout

بازاریابی وبلاگ:چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

اصطلاح وبلاگ از ترکیب "وب" و "ورود" یا "وبلاگ" گرفته می شود و در نهایت به "وبلاگ" کوتاه شد.

اصطلاح وبلاگ از ترکیب "وب" و "ورود" یا "وبلاگ" گرفته می شود و در نهایت به "وبلاگ" کوتاه شد. در دهه 1990 هنگامی که وبلاگ ها برای اولین بار ظاهر شدند ، آنها در درجه اول خاطرات آنلاین بودند ، جایی که افراد حساب های شخصی از زندگی خود ارائه می دادند. در آن زمان وبلاگ ها به طور سنتی وب سایتهایی ساخته می شدند که به روز رسانی و بارگذاری دستی می شدند و تعداد بلاگ نویسان را فقط برای کسانی که می دانستند چگونه صفحات وب ایجاد کنند و آپلود کنند ، محدود می کردند. تا اواخر دهه 1990 بود که LiveJournal و سپس Blogger سیستم عامل هایی را تولید کردند که به دانش فنی نیاز ندارند ، این بلاگ نویسی گسترش یافت.

در اوایل دهه 2000 ، وردپرس همراه شد و به سرعت در یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های بلاگ نویسی رشد یافت.

تفاوت بین وب سایت ها و وبلاگ ها

یکی از تفاوت های عمده وب سایت ها و وبلاگ ها میزان در اختیار صاحب سایت و درگیری بازدید کنندگان است. وبلاگ ها غالباً با رسانه های اجتماعی روبرو می شوند زیرا بازدید کنندگان می توانند نظر خود را ترک کرده و با صاحب وبلاگ صحبت کنند. قبل از وبلاگ نویسی ، بازدید کنندگان وب سایت ها می توانند "کتاب مهمان" را امضا کنند ، اما روشی برای برقراری مکالمه بصورت آنلاین (به جز ایمیل) از طریق سایت وجود نداشت. 

یکی دیگر از جنبه های وبلاگ ها که با وب سایت های سنتی متفاوت است فرکانس بروزرسانی در آن است. بسیاری از وب سایت ها ایستا هستند ، به محض اینکه اطلاعات کامل می شوند ، این اطلاعات تغییر نمی کند. از طرف دیگر وبلاگ ها مانند سایت های خبری هستند که اغلب با محتوای جدید به روز می شوند. 


همانند بسیاری از منابع جدیدی که پدیدار می شوند ، کارآفرینان بینایی قالب وبلاگ را به عنوان ابزاری برای بازاریابی به رسمیت می شناسند و شروع به استفاده از آن برای ارائه اطلاعات و به روز رسانی به مشتریان خود می کنند ، و به عنوان راهی برای ترسیم در مشاغل جدید. از آنجا ، وبلاگ ها به یک استراتژی جدید و مؤثر در بازاریابی تبدیل شدند.


وبلاگ بازاریابی

بازاریابی وبلاگ فرایند دستیابی به بازار هدف مشاغل خانگی شما از طریق استفاده از یک وبلاگ است. در ابتدا ، صاحبان مشاغل وبلاگ جداگانه ای از وب سایت های خود داشتند ، اما امروز ، شما می توانید به راحتی این دو را در هم ادغام کنید تا مدیریت راحت تر شما و همچنین دسترسی بازدید کنندگان آسانتر شود. بسیاری از دارندگان مشاغل از بستر وبلاگ نویسی مانند WordPress برای سایت و وبلاگ خود استفاده می کنند. علاوه بر این ، با توجه به سهولت و محبوبیت وبلاگ نویسی ، افراد زیادی کسب و کارهایی را از طریق وبلاگ نویسی به تنهایی ایجاد کرده اند (برخلاف داشتن یک تجارت ابتدا و سپس وبلاگ نویسی).


به عنوان مثال ، برخی از وبلاگ های غذایی به خودی خود مشاغل هستند.

جوانب بازاریابی وبلاگ

ماهیت وبلاگ نویسی آنها را برای بازاریابی ایده آل می کند زیرا آنها محتوای جدیدی را برای جذب مردم فراهم می کنند و راهی برای تعامل مصرف کنندگان و مشاغل فراهم می کنند. چند مزیت دیگر در اینجا آورده شده است:


  1. برای شروع و اجرا ارزان است. در حالی که سکوی وبلاگ نویسی رایگان مانند Blogger و Wordpress.com برای حفظ ظاهر حرفه ای وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا از برند بی نظیر شما بدرخشد ، از گزینه خود میزبانی مانند WordPress.org استفاده کنید. برای هزینه یک دامنه و هاستینگ وب ، می توانید یک بازاریابی وبلاگ سفارشی برای شما داشته باشید.
  2. آسان برای استفاده.  اکثر سیستم عامل های وبلاگ نویسی ساده برای استفاده هستند. اگر می توانید کپی ، چسباندن ، تایپ ، کشیدن و رها کردن و بارگذاری کنید ، می توانید یک وبلاگ حرفه ای داشته باشید. 
  3. راهی موثر برای داشتن ترافیک دو جهته به سایت شما می آید. ارائه نکات ، به روزرسانی ها و سایر مطالب جدید باعث می شود که مردم به بیایند و یا به وب سایت شغلی شما بازگردند ، که این امکان را برای خرید به شما می دهد.

  1. رتبه بندی موتور جستجو را بهبود می بخشد.  به ویژه ، گوگل دوست دارد محتوای جدیدی را پیدا کند و رتبه بندی کند ، و بسیاری از کارآفرینان از بلاگ نویسی مخصوصاً برای بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می کنند (SEO) 
  2. به شما امکان می دهد تا تخصص خود را به دست آورید تا اعتماد و اعتبار خود را با بازار به دست آورید. مردم دوست دارند بدانند با چه کسی تجارت می کنند. با استفاده از یک وبلاگ می توانید یک فرد متخصص ثابت کنید ، نکات مفیدی و اطلاعات ارزشمند دیگری را ارائه دهید که همه این موارد به مصرف کنندگان کمک می کند تا از هزینه کردن محصول یا خدمات خود احساس خوبی داشته باشند.
  3. با Market خود ارتباط برقرار کنید.  در حالی که اکنون بیشتر مشاغل از توییتر و سایر سیستم عامل های اجتماعی بیشتر از وبلاگ ها برای تعامل استفاده می کنند ، وبلاگ ها می توانند به شما امکان دهند تا با بازار خود مکالمه کنید. این امکان را به شما می دهد تا اعتماد و گزارش را تقویت کنید ، همچنین بازخورد خود را دریافت کنید و خدمات به مشتری ارائه دهید.

  1. این می تواند فراتر از محصول یا خدمات شما درآمد کسب کند.  شما می توانید تبلیغات را بپذیرید ، محصولات وابسته را ارتقاء داده و از اسپانسر دریافت کنید و منابع درآمد اضافی را به تجارت خود اضافه کنید

منفی بازاریابی وبلاگ

مانند همه موارد دیگر زندگی ، وبلاگ نویسی نیز وجود دارد:


  1. زمان بر.  ایجاد محتوای جدید و بروزرسانی وبلاگ شما می تواند زمان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد. استخدام نویسندگان مستقل و یک دستیار مجازی یا استفاده از محتوای مناسب با برچسب خصوصی. می تواند کمک کند.
  2. به جریان ثابت ایده ها نیاز دارد.  در کنار زمان ، داشتن یک وبلاگ جدید یکی از بزرگترین چالش هایی است که وبلاگ نویسان با آن روبرو هستند. 
  3. دیدن نتایج می تواند زمان ببرد. اینترنت از اطلاعات بارگیری شده است ، بنابراین رسیدن افراد به وبلاگ شما زمان می برد.
  4. لازم است بیش از حد نشانه گذاری شود.  شما در حال استفاده از وبلاگ برای بازاریابی مشاغل خود هستید ، اما برای کارکردن آن ، مردم باید درباره آن بدانند ، این بدان معنی است که شما باید بازار هدف خود را پیدا کنید و آنها را به وبلاگ خود جلب کنید.



نحوه انجام بازاریابی وبلاگ

راه اندازی یک وبلاگ و استفاده از آن برای ارتقاء مشاغل شما می تواند ظرف چند دقیقه تنظیم شود. این مدیریت و بازاریابی مداوم است که به زمان نیاز دارد.


  1. یک برنامه بازاریابی وبلاگ تهیه کنید.  قصد دارید در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید؟ اخبار ، نکات ، منابع و غیره؟ علاوه بر این ، چند بار بلاگ خود را به روز می کنید؟ روزانه ، هفتگی و غیره؟
  2. وبلاگ خود را ایجاد کنید.  در مورد سکوی وبلاگ نویسی خود تصمیم بگیرید و آن را تنظیم کنید ، از جمله سفارشی سازی متناسب با تجارت شما. برای حفظ قوام حتماً از همان آرم در وبلاگ خود استفاده کنید (در صورت داشتن وب سایت جداگانه). اگر از یک پلتفرم وبلاگ رایگان استفاده می کنید (برای وبلاگ نویسی برای مشاغل توصیه نمی شود) ، یک نام دامنه داشته باشید که به وبلاگ اشاره می کند تا دسترسی مشتری ها به سایت شما راحت تر باشد.

  1. وبلاگ خود را با چند پست ASAP پر کنید.  خوانندگان دوست ندارند از یک وبلاگ فقط با یک یا دو پست بازدید کنند. به سرعت ده یا بیشتر پست اضافه کنید و سپس به برنامه پست معمول خود بروید.
  2. وبلاگ خود را بازاریابی کنید.  ادغام رسانه های اجتماعی در وبلاگ های خود بسیار آسان است تا پست های وبلاگ شما به دنبال طرفداران شما برود. وبلاگ خود را درمورد مواد بازاریابی خود نیز قرار دهید.
  3. پاسخ به نظرات  به یاد داشته باشید ، وبلاگ ها اجتماعی هستند ، بنابراین افراد سؤال می کنند ، بازخورد ارائه می دهند یا نظر خود را به اشتراک می گذارند. پست های اسپم را حذف کنید. 
  4. برای تشویق ثبت نام های ایمیل از وبلاگ خود استفاده کنید.  ثبت نام ها یکی دیگر از راه های عالی برای نگه داشتن افرادی است که علاقه مند به تجارت شما به وبلاگ شما هستند ، که مجدداً فرصت بیشتری برای صرفه جویی در پول با شما می دهد.

alireza tadayon

آخرین خبرها
LocalTheme

Help