Messages

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

Why is Website Traffic Important to My Business?

Why is Website Traffic Important to My Business?

ترافیک وب

ترافیک وب

Web traffic

Web traffic

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت  شما مفید باشد

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت شما مفید باشد

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

Native HTML5 Drag and Drop

Native HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

Step Organization in Java

Step Organization in Java

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

A Guide to Cucumber Best Practices

A Guide to Cucumber Best Practices

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

Angular 1 using redux architecture

Angular 1 using redux architecture

Google Analytics for Nonprofits

Google Analytics for Nonprofits

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

SEO Tools for beginners

SEO Tools for beginners

Home Login Logout

نحوه راه اندازی یک تجارت کوچک آنلاین | ویراوب123

هفت قدم سعی شده و واقعی برای جذب بازدید کنندگان به سایت مشاغل کوچک شما - و گرفتن آنها برای خرید.

توالی اثبات شده ای از مراحل انجام شده برای اطمینان از موفقیت خود در هنگام شروع یک تجارت کوچک به صورت آنلاین وجود دارد. هزاران نفر با انجام موارد زیر مشاغل موفقی را شروع و توسعه می دهند:

نیاز پیدا کنید و آن را برطرف کنید.

نسخه ای بنویسید که به فروش برسد.

طراحی و ساخت یک وب سایت با کاربرد آسان.

از موتورهای جستجوگر برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید.

شهرت متخصص خود را ایجاد کنید.

با مشتریان و مشترکین خود از طریق ایمیل پیگیری کنید.

درآمد خود را از طریق فروش برگشتی و خرید و فروش افزایش دهید.

هرکسی ، از افراد تازه وارد تا کارآفرین آنلاین با تجربه ، می تواند از این فرآیند در یادگیری نحوه شروع یک تجارت آنلاین بهره مند شود.

مرحله 1: یک نیاز پیدا کنید و آن را برطرف کنید.

بیشتر افرادی که تازه شروع به کار می کنند ، اشتباه می کنند که ابتدا به دنبال یک محصول و دوم بازار باشند.

برای افزایش شانس موفقیت خود ، از یک بازار شروع کنید. ترفند این است برای پیدا کردن گروهی از افراد که در جستجوی راه حل یک مشکل هستند ، اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند. اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند:

برای دیدن چه سؤالاتی از مردم و چه مشکلی برای حل آنها بازدید کنید ، به انجمن های آنلاین مراجعه کنید.

    • برای یافتن کلمات کلیدی که افراد زیادی در جستجوی آنها هستند ، تحقیقات کلمات کلیدی انجام دهید ، اما سایت های زیادی برای آن رقابت نمی کنند.
    • با مراجعه به سایتهای خود و رعایت آنچه که برای پر کردن تقاضا انجام می دهند رقبای احتمالی خود را بررسی کنید. سپس می توانید از آنچه آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازاری که از قبل وجود دارد ایجاد کنید - و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید

مرحله 2:نسخه ای بنویسید که به فروش برسد.

یک فرمول فروش اثبات شده وجود دارد که بازدید کنندگان را از طریق فروش از لحظه رسیدن تا لحظه خرید انجام می دهد:

با یک تیتر قانع کننده علاقه را برانگیختن.

مشکلی را که محصول شما حل می کند شرح دهید.

اعتبار خود را به عنوان حل کننده این مشکل تعیین کنید.

توصیفاتی را از افرادی که از محصول شما استفاده کرده اند اضافه کنید.

در مورد محصول و چگونگی فایده آن برای کاربر صحبت کنید.

پیشنهاد دادن.

یک ضمانت قوی ایجاد کنید.

فوریت ایجاد کنید.

درخواست فروش کنید.

در طول نسخه خود باید به این نکته توجه کنید که چگونه محصول یا خدمات شما به طور منحصر به فرد قادر به حل مشکلات افراد است یا زندگی آنها را بهتر می کند. مثل مشتری فکر کنید و بپرسید "چه چیزی در آن برای من وجود دارد؟"

مرحله سوم: وب سایت خود را طراحی و ایجاد کنید.

هنگامی که بازار و محصول خود را به دست آوردید و روند فروش خود را خاموش کردید ، اکنون برای طراحی وب با مشاغل کوچک آماده هستید. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید. کمتر از پنج ثانیه زمان دارید که توجه کسی را به خود جلب کنید - در غیر این صورت آنها از بین رفته اند ، دیگر هرگز دیده نمی شوند. چند نکته مهم که باید در نظر داشته باشید:

    • یک یا دو قلم ساده را روی یک پس زمینه سفید انتخاب کنید.
    • ناوبری خود را روشن و ساده و در هر صفحه یکسان کنید.
    • فقط در صورت افزایش پیام شما از گرافیک ، صدا یا فیلم استفاده کنید.
    • پیشنهاد پیشنهادی را انتخاب کنید تا بتوانید آدرسهای ایمیل را جمع کنید.
    • خرید آن را آسان کنید - بیش از دو کلیک بین مشتری بالقوه و پرداخت آن نیست.
    • وب سایت شما نمای فروشگاه آنلاین شما است ، بنابراین آن را مشتری پسند کنید.

مرحله چهارم: از موتورهای جستجوگر برای هدایت خریداران هدفمند به سایت خود استفاده کنید.

تبلیغات پرداخت با هر کلیک ساده ترین راه برای جابجایی به سایت جدیدی است. این دو مزیت در انتظار انتظار ترافیک ارگانیک برای شما دارد. اول ، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نمایش داده می شود ، و دوم ، تبلیغات PPC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مختلف و همچنین عناوین ، قیمت ها و رویکردهای فروش را آزمایش کنید. نه تنها از ترافیک فوری برخوردار نیستید بلکه می توانید از تبلیغات PPC نیز برای کشف بهترین و کلمات کلیدی با بالاترین تبدیل استفاده کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی را در کل سایت در کپی و کد خود توزیع کنید که به شما در رتبه بندی شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کند.

مرحله 5: شهرت متخصص خود را ایجاد کنید.

مردم برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در سایت های دیگر ارائه دهید ، و شاهد ترافیک بیشتر و رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر خواهید بود. راز این است که همیشه پیوندی به سایت خود با هر یک از اطلاعات متناسب داشته باشید.

    • محتوای تخصصی و رایگان را به شما هدیه دهید. مقالات ، فیلم ها یا مطالب دیگری را ایجاد کنید که افراد مفید بدانند. آن محتوا را از طریق فهرست های مقاله آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
    • پیوندهای "ارسال به یک دوست" را در مورد محتوای ارزشمند در وب سایت خود قرار دهید.
    • در انجمن های صنعت و سایت های شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما در آن قرار دارد ، تبدیل به یک متخصص فعال شوید.

مرحله ششم: از قدرت بازاریابی ایمیل برای تبدیل بازدید کنندگان به خریداران استفاده کنید.

هنگامی که شما یک لیست انتخاب انتخاب می کنید ، یکی از با ارزش ترین دارایی های تجارت آنلاین خود را ایجاد می کنید. مشتریان و مشترکان شما به شما اجازه ارسال ایمیل برای آنها داده اند. یعنی:

    • شما به آنها چیزی می دهید که درخواست کرده اند.
    • شما در حال توسعه روابط طول عمر با آنها هستید.
    • پاسخ 100 درصد قابل اندازه گیری است.
    • بازاریابی ایمیل ارزان تر و موثرتر از چاپ ، تلویزیون یا رادیو است زیرا بسیار هدفمند است.

هرکسی که از سایت شما بازدید کند و به لیست شما ورود کند ، یک سرب بسیار داغ است. و هیچ ابزار بهتری از ایمیل برای پیگیری این موارد وجود ندارد.

مرحله 7: درآمد خود را از طریق فروش برگشتی و خرید و فروش افزایش دهید.

یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی توسعه ارزش زندگی هر مشتری است. حداقل 36 درصد افرادی که یک بار از شما خریداری کرده اند در صورت پیگیری با آنها دوباره از شما خرید می کنند. بسته شدن اولین فروش بسیار دشوار است - البته گرانترین آن را هم نمی گویم. بنابراین برای فروش مجدد از آنها از خرید و فروش مجدد استفاده کنید:

    • محصولاتی را ارائه دهید که خرید اصلی آنها را تکمیل می کند.
    • کوپن های وفاداری الکترونیکی را که می توانند در سفر بعدی خود بازخرید کنند ، ارسال کنید.
    • محصولات مرتبط را در صفحه "با تشکر از شما" بعد از خرید پیشنهاد دهید.

به وفاداری خود به مشتریان خود پاداش دهید و آنها وفادار تر می شوند.

alireza tadayon

Lates posts
Most visited posts
LocalTheme

Help

سوالی دارید؟ با ما مطرح کنید !پشتیبانی آنلاین است.در حال حاضر پشتیبانی غیرفعال است.با تیم ویرا وب صحبت کنیدبا تیم ویرا وب صحبت کنید