Messages

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

Why is Website Traffic Important to My Business?

Why is Website Traffic Important to My Business?

ترافیک وب

ترافیک وب

Web traffic

Web traffic

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت  شما مفید باشد

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت شما مفید باشد

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

Native HTML5 Drag and Drop

Native HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

Step Organization in Java

Step Organization in Java

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

A Guide to Cucumber Best Practices

A Guide to Cucumber Best Practices

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

Angular 1 using redux architecture

Angular 1 using redux architecture

Google Analytics for Nonprofits

Google Analytics for Nonprofits

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

SEO Tools for beginners

SEO Tools for beginners

Home Login Logout

استراتژی تبلیغات آنلاین|ویراوب123

هنگامی که شما برای اولین بار وارد دنیای بازاریابی دیجیتال می شوید ، می تواند طاقت فرسا باشد. کانال ها و سیستم عامل های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تبلیغ مشاغل خود استفاده کنید ، و برای بسیاری از افراد سخت ترین قسمت این است که یک نقطه شروع را تشخیص دهید.

6 بهترین استراتژی تبلیغات آنلاین

هنگامی که شما برای اولین بار وارد دنیای بازاریابی دیجیتال می شوید ، می تواند طاقت فرسا باشد. کانال ها و سیستم عامل های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تبلیغ مشاغل خود استفاده کنید ، و برای بسیاری از افراد سخت ترین قسمت این است که یک نقطه شروع را تشخیص دهید.

اگر مانند بسیاری از بازاریابان هستید ، دو مورد از بزرگترین نگرانی های شما هنگام ارزیابی گزینه های شما ، مقرون به صرفه بودن و نتایج است. به همین دلیل در این صفحه به سراغ چند مورد از بهترین استراتژی های تبلیغاتی آنلاین ، هزینه ها و مزایای آنها برای تجارت شما می پردازیم.

1. طراحی وب

وب سایت شما یکی از اساسی ترین قسمت های کار شماست. این خانه شما بصورت آنلاین است و در آنجا بسیاری از مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما اقدام به مراجعه می کنند. در بسیاری موارد ، وب سایت شما اولین احساسی است که تجارت شما در مورد اعضای مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.

از آنجایی که بسیاری از کمپین های تبلیغاتی آنلاین دیگر شما برای هدایت ترافیک به وب سایت شما طراحی شده اند ، طراحی وب شما می تواند موفقیت آنها را رقم بزند یا شکست دهد. این بدان معنی است که سایت شما باید در جلب و توجه کاربران و تشویق آنها برای تبدیل مؤثر باشد.

یک سایت با طراحی مناسب می تواند بازدید کنندگان را بخواهد طولانی تر بمانند و سرمایه گذاری بیشتری را در آنچه که شرکت شما ارائه کرده است ، حفظ کنند.

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

وب سایت شما می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی باشد - اما تنها در صورتی که مشتریان بالقوه شما بتوانند آن را پیدا کنند.

بهترین راه برای انجام این کار با بهینه سازی موتور جستجو یا سئو است. با سرمایه گذاری در سئو ، می توانید وب سایت خود را به روش هایی بهبود بخشید که به آن کمک کند در موتورهای جستجو مانند Google برای جستجوی مربوط به محصولات یا خدمات خود ، رتبه خوبی در موتورهای جستجو پیدا کند.

SEO شامل ترکیب کلمات کلیدی مربوط به محصولات یا خدمات شما در سایت شما است. به طوری که وقتی کاربران آن کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو مانند Google جستجو می کنند ، صفحات مربوطه در نتایج ظاهر می شوند.

شما می توانید با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، بهترین کلمات کلیدی صفحات خود را شناسایی کنید تا مخاطبان مورد نظر خود را جستجو کنند ، و همچنین کلمات کلیدی مورد نظر رقبای خود را هدف قرار دهند. شما می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که توسط مخاطب هدف شما استفاده شده و آنها را به سمت سایت شما جذب کند.

3. تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC)

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC یک الگوی تبلیغاتی آنلاین است که به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص قرار دهید. در حالی که SEO بر کسب رتبه بندی از طریق محتوا و بهینه سازی تمرکز دارد ، PPC اساساً به شما امکان می دهد هزینه های تعیین شده را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بپردازید.

اگر در PPC تازه کار هستید ، Google Ads بهترین مکان برای شروع است ، زیرا به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج جستجوی Google قرار دهید.

PPC بر روی یک سیستم مناقصه کار می کند که در آن شما می توانید کلمات کلیدی هدف را انتخاب کنید ، سپس با سایر تبلیغ کنندگان رقابت کنید تا تبلیغات را در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی قرار دهید. اگر پیشنهاد شما در بین بالاترین باشد ، بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گیرید - و اگر کسی کلیک کند ، مبلغ پیشنهاد خود را می پردازید.

یکی از بزرگترین مزایای PPC این است که (همانطور که از نام آن مشخص است) ، شما فقط وقتی کاربران روی تبلیغ شما کلیک می کنند پرداخت می کنید. این بدان معناست که لازم نیست نگران هدر رفتن بودجه خود برای افرادی باشید که به تجارت شما علاقه ندارند یا تبلیغات شما را نادیده می گیرند.

این ویژگی PPC را به یکی از قدرتمندترین استراتژی های تبلیغاتی اینترنتی برای شرکت های امروزی تبدیل کرده است.

4- بازاریابی رسانه های اجتماعی

سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام فرصت های بزرگی را برای دستیابی و ارتباط با مخاطبان هدف شما ارائه می دهند. به همین دلیل این سایت ها به سرعت در حال تبدیل شدن به برخی از بهترین راه های تبلیغ آنلاین هستند.

رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای تبلیغات هستند زیرا در این سیستم عامل ها مصرف کنندگان زیادی وجود دارند. در حقیقت ، هشتاد و یک درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای مشخصات رسانه های اجتماعی هستند - بدین معنی که احتمال زیاد وجود دارد که حداقل بخشی از مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی فعال باشند.

همچنین می توانید از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای اجرای تبلیغات برای شرکت خود استفاده کنید.

5. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راهی عالی برای تبلیغ غیرمستقیم تجارت شما به مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات مفید یا جالب در اختیار آنها است. می توانید محتوا را در قالب وبلاگ ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و تقریباً با هر قالب آنلاین ایجاد کنید.

صرف نظر از صنعت شما ، انتشار محتوای اصلی روشی بسیار مؤثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شماست. وقتی اطلاعاتی را که مشتریان و مشتریان بالقوه شما جالب به نظر می آورند به اشتراک می گذارید ، به احتمال زیاد به مارک شما اعتماد خواهند کرد.

بازاریابی محتوا همچنین می تواند شرکت شما را به عنوان یک مؤسس تأسیس کند و اعتبار آنلاین شما را بسازد. هنگامی که مخاطب هدف شما می بیند که می توانید با اطمینان اطلاعات جدیدی را در صنعت خود منتشر کنید ، آنها اطمینان دارند که شما یک رهبر در زمینه خود هستید.

برای موفقیت در بازاریابی محتوا ، باید از یک برنامه نشر منظم پیروی کنید.

6. بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی دیجیتال است ، اما هنوز هم یکی از موثرترین استراتژی های تبلیغاتی و تکنیک های بازاریابی است. هنگامی که از ایمیل استفاده می کنید ، می توانید مستقیماً در صندوق ورودی آنها به اعضای فردی از مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

ایمیل ها راهی عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه شما هستند. شما می توانید خبرنامه ، اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات جدید و معاملات متناسب با اقشار مختلف مخاطبان خود ارسال کنید.

چگونه بهترین استراتژی های تبلیغاتی آنلاین را برای شغل خود انتخاب کنیم؟

با وجود این همه استراتژی های تبلیغاتی موجود ، می توان تشخیص داد که بهترین مناسب برای شرکت و بودجه شما کدام است.

به عنوان مثال ، اگر شما یک تجارت کوچکتر با بودجه بازاریابی نسبتاً کم هستید ، ممکن است بخواهید با گزینه های کم هزینه ای که می توانید بصورت داخلی انجام دهید مانند رسانه های اجتماعی ، سئو و کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل شروع کنید.

اگر از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستید ، ما توصیه می کنیم تا حد امکان از این استراتژی ها برای ایجاد یک استراتژی جامع استفاده کنید. هنگامی که از چندین روش استفاده می کنید ، قادر خواهید بود به مصرف کنندگان بیشتری برسید تا اینکه فقط از آن استفاده کنید.

به عنوان یک پایه ، شما می خواهید که وب سایت شما برای تولید تبدیل طراحی شده باشد.

می توانید مقدار زیادی پول را به سئو و PPC پرتاب کنید ، اما اگر وب سایت شما حرفه ای و کاربر پسند نیست ، بعید به نظر می رسید که نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید. کاربران باید سایت شما را پیدا کنند ، اما پس از رسیدن به آنجا ، باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری پیدا کنند.

alireza tadayon

آخرین خبرها

حضور خود در دنیای وب را آغاز کنید...

هم‌اکنون شروع کنید

LocalTheme

Help