Messages

Add a Signup Form to Your Website

Add a Signup Form to Your Website

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

مراحل ثبت دامنه و تنظیمات DNS

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟

Why is Website Traffic Important to My Business?

Why is Website Traffic Important to My Business?

ترافیک وب

ترافیک وب

Web traffic

Web traffic

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2019

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

مشکلات رایج در کدنویسی معتبر و رفع آنها

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

article حل مشکل محتوای تکراری (Duplicate Content) در سایت

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست و چقدر اهمیت دارد؟!

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

چرا برخی سایت ها و وبلاگ ها رتبه الکسای بهتری دارند؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article پیج رنک چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

article چگونه سایت یا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت  شما مفید باشد

کدام نوع وبلاگ می تواند برای تجارت شما مفید باشد

What a Blog Can Do For Your Small Business

What a Blog Can Do For Your Small Business

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

WhatsApp vs WhatsApp Business App: What's the Difference?

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5: Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

TinyMCE 5 - Inline editor example

Native HTML5 Drag and Drop

Native HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

HTML5 Drag and Drop

Step Organization in Java

Step Organization in Java

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

How to use Cucumber? – Cucumber best practices

A Guide to Cucumber Best Practices

A Guide to Cucumber Best Practices

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

Why Responsive Design Support is the Most Important Feature You Can Add To Your Website

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 مزایای قدرتمند وبلاگ نویسی برای تجارت شما

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

5 POWERFUL BENEFITS OF BLOGGING FOR YOUR SMALL BUSINESS

Angular 1 using redux architecture

Angular 1 using redux architecture

Google Analytics for Nonprofits

Google Analytics for Nonprofits

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

5th Principle for Digital Development – Be Data-Driven

Home Login Logout

سلسله مراتب نیازهای فنی seo

چه چیزی باعث می شود یک سایت به بهترین سایتی که ممکن است باشد تبدیل شود؟

چه چیزی باعث می شود یک سایت به بهترین سایتی که ممکن است باشد تبدیل شود؟ سایتهای سالم و کاربردی که به پتانسیل سئو کامل خود رسیده اند ، بر اساس تحقیقات بازار و کلید واژه ها ، EAT ، ارتباط محتوا برای جستجوی قصد ، پروفایل های بک لینک و سایر موارد بهینه شده اند. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: نیازهای فنی SEO آنها برآورده می شود. […] شما

چه چیزی باعث می شود یک سایت به بهترین سایتی که ممکن است باشد تبدیل شود؟ سایتهای سالم و کاربردی که به پتانسیل سئو کامل خود رسیده اند ، بر اساس تحقیقات بازار و کلید واژه ها ، EAT ، ارتباط محتوا برای جستجوی قصد ، پروفایل های بک لینک و سایر موارد بهینه شده اند. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: نیازهای فنی SEO آنها برآورده می شود.

نیازهای SEO فنی سایت شما یک سلسله مراتب را تشکیل می دهد. اگر نیازهای پایین تر از سلسله مراتب برآورده نشود ، تحقق نیازها در سطح بعدی دشوار است. هر سطح به دنیای موتورهای جستجو به یک نیاز متفاوت پاسخ می دهد: خزنده بودن ، فهرست بندی بودن ، قابلیت دستیابی ، رتبه بندی و قابلیت کلیک.

دانستن اینکه هر سطح از هرم شامل چه مواردی است ، کمک می کند تا SEO فنی بدون پیش بینی بیش از حد نقش خود در عالی سازی وب سایت ، کمتر به نظر برسد.

مبانی سئو فنی: خزیدن

در پایه هرم نیازهای فنی SEO ، خزنده URL است.

Crawlability مربوط به توانایی یک URL برای کشف توسط رباتهای موتور جستجو است. URL هایی که قابل خزیدن نیستند ممکن است هنوز هم در دسترس کاربرانی باشند که از طریق وب سایت شما پیمایش می کنند ، اما از آنجا که برای ربات ها نامرئی هستند ، نمی توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند.

URL های Crawlable ، بنابراین ، عبارتند از:

  • شناخته شده به موتورهای جستجو موتورهای جستجو URL را با خزیدن پیوندها و خواندن نقشه های نقشه کشف می کنند.
  • برای ربات ها ممنوع نیست. اکثر ربات های موتور جستجو در پرونده robots.txt از دستورالعمل ها و ربات های متا ربات رعایت می کنند که از آنها می خواهد که صفحات یا فهرستهای خاصی را خز نکنند.
  • تحت  تأمین بودجه خزیدن وب سایت . به طور معمول ، "بودجه" تأمین شده توسط الگوریتم های Google برای سایر قسمت های یک سایت هزینه می شود ، و باعث ایجاد تاخیر یا مشکل در خزیدن URL خاص می شود.

به عنوان مثال ، اولین قدم در ممیزی SEO فنی ، کشف صفحاتی است که نمی توانند ایندکس شوند و چرا. بعضی اوقات این کار عمدی است و بعضی اوقات خطایی است و یک برد سریع برای سئو.

به طور مشابه ، در حالی که ممکن است بودجه خزیدن باطنی به نظر برسد و محاسبه آن دشوار باشد ، اصل اساسی این است که وقتی هزینه خزیدن بهینه شود و وقتی صفحات اولویت ارائه می شوند ، ابتدا می توانید از طریق موتورهای جستجو ترافیک بیشتری بدست آورید. سئو فنی از نحوه کشف و اولویت بندی صفحات برای تبلیغ خزیدن بهتر استفاده می کند. این داده های تاریخی را برای فرکانس خزیدن و موقعیت های گذشته که باعث افزایش فعالیت خزنده برای بهبود نرخ خزیدن فعلی می شوند ، اعمال می کند.

غیرقابل توصیف

فقط بالاتر از خزیدن در سلسله مراتب نیازهای فنی SEO قابلیت تغییرپذیری است.

URL های غیرقابل ویرایش URL هایی هستند که یک موتور جستجو می تواند در فروشگاه صفحات موجود باشد تا در صفحات نتایج جستجو ارائه شود. حتی هنگامی که یک URL خزنده شده است ، خواص مختلفی می توانند از افزودن آن به این شاخص جلوگیری کنند.

در ساده ترین شرایط ، صفحات را می توان از نمایه شدن با رباتهای متا و دستورالعملهای robots.txt جلوگیری کرد.

اما وقتی یک نسخه معتبرتر برای همان محتوا وجود دارد ، Google نیز ایندکس نمی کند. این در شرایطی است که یک ربات عناصر زیر را کشف می کند:

  • محتوای تکراری
  • اعلامیه های متعارف.
  • نسخه های جایگزین مانند صفحات قابل چاپ یا صفحات موبایل. (در حرکت فعلی به فهرست اول موبایل ، نسخه های موبایل به جای نسخه های دسک تاپ ایندکس می شوند.)
  • تغییر مسیرها

برای اطمینان از نمایه شدن صفحات مناسب ، SEO فنی تأیید می کند که این عناصر به درستی تنظیم شده اند و در صفحات صحیح اعمال می شود.

قابلیت دسترسی و عملکرد وب سایت

یک URL در دسترس برای نمایش یا ارائه آسان است.

URL که قابل خزیدن و فهرست بندی است ، ممکن است در لحظه ای که ربات موتور جستجو سعی در خزیدن آن دارد ، در دسترس نباشد. صفحات و سایت هایی که دارای درجه دسترسی هستند اما دارای مشکلات دسترسی مداوم هستند اغلب در نتایج جستجو مجازات می شوند.

دسترسی به رباتها - و برای کاربران - طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط را در بر می گیرد:

  • عملکرد سرور
  • وضعیت HTTP
  • بار / اندازه صفحه بارگیری شود
  • ارائه JavaScript.
  • عمق صفحه در معماری سایت.
  • صفحات یتیم.
  • مقاومت وب سایت در برابر هرزنامه و هک.

هدف این است که آستانه ای را که معیارهای دستیابی و  عملکرد در عملکرد سئو تأثیر منفی دارند ، کشف کنیم و اطمینان حاصل کنیم که تمام صفحات یک وب سایت حداقل با آن حداقل سطح مطابقت دارند. بنابراین ، SEO فنی از ابزاری برای اندازه گیری هر چیزی از وضعیت خرابی سرور یا وضعیت HTTP که برای ربات ها و کاربران استفاده می شود ، به اندازه منابع (CSS ، JS ، تصاویر و ...) منتقل شده در هنگام درخواست یک صفحه یا بارگذاری معیارهای زمان مانند TTFB ، FCP استفاده می کند. یا TTLB

ممیزی های فنی سئو که نتیجه می گیرند به پیوندهای خاصی به صفحات خاص شما نیاز دارند ، اغلب برای از بین بردن صفحات یتیم زیر کار و آدرس های اینترنتی با عمق بیش از حد صفحه کار می کنند. برخی از آنها دسترسی به کاربران را شامل می شود. صفحه ای که با یک دستگاه خواندن صفحه کار نمی کند ، نمی تواند مورد استفاده بسیاری از کاربران باشد ، مهم نیست که محتوای آن یا بهینه سازی کلمه کلیدی بسیار عالی باشد.

پس از پرداختن به مشکلات دستیابی ، می توان گفت نیازهای فنی اصلی SEO یک صفحه برآورده می شود. بدون آنها ، صفحه و SEO وب سایت رنج می برند. از آنجا که ما همچنان به پیشرفت بیشتر سلسله مراتب نیازها می پردازیم ، از مسدود کردن عوامل به عوامل بهبودی نیز عبور می کنیم.

قابلیت رتبه بندی: نقش سئو فنی در بهبود موقعیت ها

رده بندی اولین اولین از دو سطح برتر هرم است که با بهینه سازی ها مقابله می کند. آنها به جای ایجاد پایه های سئو ، گاهی اوقات به عنوان SEO پیشرفته فنی در نظر گرفته می شوند.

واضح است ، URL های crawlable ، indexable و در دسترس می توانند رتبه بندی کنند. برخی حتی می توانند رتبه خوبی کسب کنند. با این حال ، متوسط ​​URL با کمی راهنمایی رتبه بهتری می یابد.

استفاده از پیوندها برای افزایش رتبه بندی

پیوند ، داخلی یا خارجی ، اهمیت صفحه (و ترافیک!) را از صفحات محبوب به صفحات کمتر محبوب منتقل می کند. این گروه دوم سود دارد. بنابراین ، استراتژی های SEO جستجوگرها ، لینک های پشتیبان را برای تعیین سودمندترین نمایه بررسی می کنند ، یا از ساختارهای پیوند داخلی برای ارتقاء صفحات استفاده می کنند.

نه تنها پیوندهای داخلی می توانند سرعت خزیدن را بهبود بخشند (با تقویت تازه بودن هنگام پیوند از محتوای جدید یا به روز شده) و تبدیل (با استفاده کاربران را به سمت صفحات با قابلیت تبدیل بالا و هدف) ، بلکه باعث اهمیت صفحه می شوند و به ساخت سیلوهای محتوا نیز کمک می کنند ، دو استراتژی برای بهبود رتبه صفحه

بهبود موقعیت با بهینه سازی معنایی

سیلوهای محتوا ، ایجاد شده توسط یکپارچه سازی مطالب مرتبط با معنایی ، به گروههای کمک می کند که صفحات بهتر از یک صفحه واحد باشند. آنها با ایجاد صفحاتی که بر کلمات کلیدی با دم بلند و مفاهیم معنایی مرتبط با آن تمرکز دارند ، عمق و تخصص را ایجاد می کنند.

در برخی موارد ، همچنین می توان به مناسب بودن یک صفحه با توجه به بقیه سایت ها ، بررسی چگالی کلمات کلیدی ، تعداد کلمات ، نسبت متن به کد و سایر فاکتورهایی اشاره کرد که می توانند هم پرچم های قرمز باشند. یا شاخص های کیفیت محتوا برای یک گروه کلمات کلیدی معین.

قابلیت کلیک: پیوند بین سئو و رفتار کاربر

سطح نهایی بهینه سازی فنی SEO مربوط به عناصر فنی است که باعث می شود کاربر بتواند بر روی نتایج شما کلیک کند.

به دلیل نحوه ارائه نتایج موتورهای جستجو ، این امر می تواند شامل کسب مکانهای SERP ناخواسته در خارج از ترتیب نتایج ارگانیک عادی و غنی سازی لیست های URL شما باشد.

ساختار محتوا ، مانند لیست ها ، جداول و عناوین ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند و ایجاد پویا از نتایج برجسته ، چرخ فلک و موارد دیگر را تسهیل کنند.

به طور مشابه ، داده های ساختاری رسمی ، از جمله نشانه گذاری Schema.org ، لیست های جستجو را با عناصر غنی افزایش می دهد:

  • پودرهای سوخاری.
  • رتبه بندی های ستاره.
  • اطلاعات مربوط به محصول (قیمت ، سهام و ...).
  • اطلاعات رویداد (تاریخ ، مکان و ...).
  • اطلاعات دستور العمل (تصویر کوچک ، رتبه بندی ، زمان آماده سازی ، کالری و ...).
  • پیوندهای سایت به صفحات اصلی در همان سایت.
  • جستجوی سایت از SERP.

به همین ترتیب ، فیلم ها و تصاویر با نشانه گذاری مناسب در جستجوی تصویر و فیلم مزیت دارند.

ارتباط با جستجو و منحصر به فرد بودن محتوا کاربران را جلب می کند. در حالی که این مفاهیم انتزاعی باقی مانده اند ، ابزارهای فنی برای تحلیل و بهبود آنها ظهور می کنند. از تکنیک هایی مانند یادگیری ماشینی می توان برای جستجوی قصد و رفتار کلیک کاربر استفاده کرد ، در حالی که وسایل کمک به ایجاد محتوا مانند AI برای تسهیل در ایجاد محتوای جدید در نظر گرفته شده است.

در این میان ، سئو فنی هدف از استفاده از ابزارهای فنی برای شناسایی و نشانه گیری اختلافات احتمالی در قصد جستجو یا کپی کردن مطالب از طریق تحلیل شباهت است.

سرانجام ، سئو فنی ، داده های رفتار کاربر را با ویژگی های وب سایت به منظور کشف همبستگی تجزیه و تحلیل می کند. هدف این است که بیشتر موقعیت هایی ایجاد کنید که وب سایت شما کاربران را به سمت خود جلب کند. این استراتژی می تواند ارتباطات غافلگیرکننده بین صفحه یا ساختار وب سایت و معیارهای مبتنی بر کاربر مانند نرخ گزاف گویی ، زمان در سایت یا CTR را کشف کند.

اجرای پیشرفتهای فنی

برای درک یا برآورده کردن نیازهای مهم در پایین سلسله مراتب SEO فنی ، نیازی به پیش زمینه فنی ندارید.

اگر مواردی وجود داشته باشد که سایت شما را از خزیدن ، نمایه سازی ، رتبه بندی یا کلیک در سایت خود باز دارد ، تلاش های SEO در زمینه های دیگر به همان اندازه مؤثر نخواهد بود. مشاهده و حل این مسائل نقش سئو فنی است. راه حل هایی مانند  OnCrawl  به شما کمک می کند درک کنید که با داشبورد و گزارش های عملی که ترکیبی از مطالب ، پرونده های ورود به سیستم و داده های جستجو را در مقیاس شروع می کنید ، شروع کنید.

alireza tadayon

آخرین خبرها
LocalTheme

Help